• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Print.com investeert in Headliners.tech

BEDRIJVEN - Print.com laat opnieuw zien dat ondernemerschap binnen het bedrijf draait om energie en mensen. De nieuwste investering is in Headliners.tech, het jonge IT-consultancy bedrijf van Nick Diepman.

Headliners.tech brengt IT-experts samen in verschillende disciplines. "Of je nu een specialist bent of breed inzetbaar wilt blijven, er is altijd een club die bij je past. Stap in waar jij wilt schitteren en wissel van podium wanneer het tijd is voor een nieuwe groove. Clubhopping juichen we toe – zo blijf je jezelf ontwikkelen en ontdek je steeds nieuwe manieren om impact te maken."

Nick Diepman is oprichter van Headliners.tech en draagt daar de titel 'Founder / Stage Manager'. Bij Headliners.tech richt hij zich op het bouwen van een consultancy-organisatie die technologische expertise (IT, data, cloud, security) combineert met ondernemerschap en mensenontwikkeling. Hij legt de nadruk op vrijheid, energie en groei voor medewerkers ('jouw podium') én op het leveren van betekenisvolle IT-oplossingen voor klanten.

Aarnink over Diepman: "Ik voelde bij Nick meteen dezelfde drive die ik zelf had toen ik Print.com begon. Hij wil iets opbouwen dat groter is dan hijzelf. Die ambitie, gecombineerd met passie en een enorme bak aan ervaring, dat is precies wat ik zocht."

Consultancy in IT is niet 'grijs'

Volgens Marco Aarnink (captain print.com) is IT-consultancy allesbehalve een grijs vakgebied: Hij zegt bij Headliners.tech: "Digitalisering bepaalt vandaag de koers van elk bedrijf, groot of klein. Consultants staan midden in die transitie en helpen organisaties toekomstbestendig te worden.”

Daarbij draait het volgens hem niet alleen om techniek, maar om ondernemend denken. "De beste consultants begrijpen hoe IT waarde toevoegt aan het bedrijf. En dat maakt ze schaars én waardevol."

Ondernemerscultuur als verbindende factor

Wat Aarnink aanspreekt in Headliners.tech, is de sterke bedrijfscultuur. “Ze bouwen niet alleen projecten, maar een merk met duidelijke waarden. Dat herken ik van Print.com: succes begint bij een cultuur waarin passie en creativiteit centraal staan.”
Marketing speelt daarin een sleutelrol, vindt hij. “Goede marketing gaat niet alleen over klanten werven, maar ook over het aantrekken van talent. Mensen willen werken voor merken die ergens voor staan.”

De parallellen met Print.com

Hoewel print en IT op papier niet direct iets met elkaar gemeen hebben, ziet Aarnink duidelijke overeenkomsten. "Of je nu een drukkerij of een consultancy runt: zonder vakliefde, geen groei. Die passie is de brandstof die bedrijven groot maakt."

Vooruitkijken

Aarnink verwacht dat de digitalisering de komende jaren alleen maar versnelt. "Headliners.tech is jong, ambitieus en vernieuwend. Ze begrijpen dat succes in deze tijd draait om vertrouwen, flexibiliteit en mensen met energie. Dáár investeer ik graag in."

Bron: LinkedIn

Deel dit artikel.....
  • Linkedin
  • Twitter
  • Facebook
  • Print




Gerelateerde artikelen

  1. Print.com Productions investeert in Canon iX3200 PARTNERBIJDRAGE - In het streven naar een versnelling in de transitie naar inkjet producties, heeft print.com gekozen voor de investering in de Canon Varioprint iX3200. De aanwinst werd al enige...
  2. Print.com investeert in grootformaat sublimatieprint PARTNER BIJDRAGE - Door het in-house printen van grootformaat dye-sublimination printing, kan het bedrijf beter reageren op korte doorlooptijden, kortere oplagen en tegen concurrerende prijzen....
  3. ‘Bigg Tech muss weg’: traditionele media verdwijnen OPINIE - De Duitse mediawetenschapper Martin Andree zegt in zijn boek 'Big Tech muss weg' dat straks de traditionele media niet meer zullen bestaan. Dat was vanochtend in de grote...
  4. Impressa in Herentals (België) investeert 15 miljoen BEDRIJVEN - Onder de complete naam Drukservice Impressa-Kempenland in Herentals schuilt een inmiddels 160 jarig familiebedrijf. Dus zeker een bedrijf met een lange grafische historie. Met roots tot in 1863...

de redactie

Artikelen van 'de redactie' worden verzorgd door de een wisselende samenstelling van de redactie van printmedianieuws en/of gastauteurs.

31 oktober 2025 door de redactie Reageer

Categorie: algemeen

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

pmn-12-5-jaar

In verband met dat jubileum zetten we tot en met 31 december de betaalmuur open, om iedereen te laten zien wat de toegevoegde waarde is van alle inspanningen van de redactie.
Printmedianieuws biedt verdieping en relevantie bij de achtergronden van het nieuws uit de sector. Nationaal en internationaal.

‘Het Congres’ 6 november

Het Congres 2025

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Print.com investeert in Headliners.tech
  • Sacchital eerste met SCREEN Truepress PAC 520P
  • Innovatieve persfabrikant MPS in Arnhem failliet
  • ‘Wensenlijstjes’ vakbonden bekendgemaakt voor cao
  • Heidelberg viert 20 jaar productie in China

Reacties

  • Peter Luit op Digitalisering van de branche ruim halve eeuw gaande
  • Henk Gianotten op Digitalisering van de branche ruim halve eeuw gaande
  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.