
INNOVATIE - Productiehuis Probo biedt een nieuw product aan voor resellers: prints met neon. Ze starten met vier smaken: op de materialen Blackback, QuaPro Promotioneel, posterpapier en vloerzeil. Dat alles geproduceerd vanaf de swissQprint Karibu 2.
• Leestijd ca. 1 minuut
Bedrijven die willen promoten, zoeken naar manieren om beter op te vallen. Volgens Probo helpt printen op neon daarbij:
Bedrijven die willen promoten, zoeken naar manieren om beter op te vallen. Volgens Probo helpt neonprint daarbij: “Uit eye-trackingonderzoek van Unravel Research blijkt dat prints met neonkleuren tot 28% meer de aandacht trekken dan andere kleuren. Neonprint helpt jouw boodschap te laten opvallen in een wereld die overspoeld wordt met visuele prikkels. Neonkleuren springen eruit, zowel online als offline.”

Een recent voorbeeld is de samenwerking tussen reseller Quantas en WONDR voor de lancering van de ‘Barbie Dream Experience'.
"We wilden iets dat écht opvalt, iets dat de aandacht vasthoudt in een wereld die al zo vol is van visuele prikkels. Neon is de perfecte keuze omdat het je boodschap direct laat opvallen en bijna onvermijdelijk is voor voorbijgangers." – Dennis van Quantes

Probo laat weten dat het neonassortiment binnenkort verder wordt uitgebreid, te beginnen met neon op plexiglas.
Foto’s: Probo
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.