INNOVATIE – ’s-Hertogenbosch voorjaar’25 was het in de Brabanthallen kiezen om àlles te willen zien! Deze verpakkingsjaarbeurs (wisselend in Den Bosch en Gorinchem), biedt een brede scope aan productie- en verwerkingsapparatuur voor verpakkers en co-packers. Print blijkt vaak een essentiële schakel te zijn. Deel 2.
Lees verder...
Print en meer in Empack & Packaging Innovations (1)
INNOVATIE – ’s-Hertogenbosch voorjaar’25 was het in de Brabanthallen kiezen om àlles te willen zien! Deze verpakkingsjaarbeurs (wisselend in Den Bosch en Gorinchem), biedt een brede scope aan productie- en verwerkingsapparatuur voor verpakkers en co-packers. Print blijkt vaak een essentiële schakel te zijn. Deel 1.
Lees verder...
EU markt papier- en (golf)kartonnen verpakkingen
VERPAKKINGSMEDIA – De Europese markt voor papier- en golfkartonverpakkingen wordt richting 2030 geschat op bijna 60 miljard euro en omvat drie belangrijke segmenten: golfkarton (67% van de markt in waarde), kartonnen dozen (24%) en papieren verpakkingen (11%).
Premium...
Fusies en overnames in verpakkingsmedia EU
VERPAKKINGSMEDIA – Deloitte publiceert per kwartaal de ‘Packaging Industry M&A Deal Tracker’. De periodieke nieuwsbrief biedt een overzicht van geselecteerde fusies en overnames, marktinformatie en bedrijfsnieuws uit de wereldwijde verpakkingsindustrie met een Europese focus. Een samenvatting over de resultaten van het derde kwartaal.
Premium...
EuroShop’20: 17,5% minder bezoek door welk virus?
SIGNPRINT – Messe Düsseldorf was er als de kippen bij om te verklaren dat het Coronavirus voor 19.906 minder bezoekers zorgde, vergeleken met de vorige EuroShop in 2017.
Premium...
FachPack’18-Nürnberg volop saillante nieuwsfeiten
VERPAKKINGSMEDIA – Verpakkingsbeurzen kenmerken zich voor vooral door groei. Ze beantwoorden bezoekersvragen hóe, waarin, met welke machines en met welke materialen men het beste producten kan verpakken. FackPack’18 buitte dat uit voor de golfkartonsector in attractiever wordende verpakkingsmarkten.
Premium...

Reacties