• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Dienstencentrum lanceert ‘directsupport.nu’

PARTNER BIJDRAGE - Dienstencentrum profileert op haar vorig jaar vernieuwde website vooral de certificeringsprogramma’s, waarmee het bedrijf succes heeft. Toch is het bedrijf meer dan alleen certificeren. De ‘oude diensten’ bestaan nog steeds en worden via de nieuwe website ‘directsupport.nu’ hernieuwd onder de aandacht gebracht.

• Leestijd ca. 2 minuten

Onder de twee menu-items ‘Mijn mensen’ en ‘Mijn onderneming’ maakt het Dienstencentrum duidelijk welk aanbod zij vanuit hun oorsprong naast alle certificeringsprogramma’s te bieden heeft.

Het meest bekend is natuurlijk de juridische ondersteuning. Veel bedrijven uit de branche wisten en weten Dienstencentrum te bereiken voor hulp bij reorganisaties, ontslag en diverse vormen van arbeidsconflicten. Deze diensten worden nog altijd aangeboden. Daarnaast vind je er veel instrumenten om mensen te binden en ontslag juist te voorkomen. Onder ‘Mijn onderneming’ worden tal van diensten aangeboden om juist de organisatie verder te ontwikkelen. Advies voor werkgevers die hun bedrijf willen laten doorlichten, contracten of overeenkomsten tegen het licht willen houden, management coaching en ondersteuning willen krijgen, hun processen willen verbeteren of (tegenwoordig zeer actueel) hulp kunnen gebruiken bij informatiebeveiliging en het voorkomen van cyberaanvallen.

Waarom een aparte website voor de bestaande diensten?

John Koekenbier, directeur

In gesprek met John Koekenbier, directeur van Dienstencentrum, vroeg de redactie naar de argumenten juist deze ‘oude’ maar zeer succesvolle diensten aan te bieden vanuit ‘directsupport.nu’. Koekenbier: "Na de opzet van onze nieuwe website kwamen we tot de conclusie dat het aanbod van al onze diensten vanaf de oude website een ‘beetje teveel van het goede’ zou zijn. De 'oude' website kenmerkte zich door een ‘oerwoud’ aan mogelijkheden die in de afgelopen 30 jaar zijn opgebouwd en die niet allemaal even logisch waren gegroepeerd. Met ‘direct support.nu’ richten we ons vanuit de werkgever heel duidelijk op enerzijds ‘zijn mensen’ en anderzijds ‘zijn onderneming’, een duidelijke scheiding van twee invalshoeken, waarin ons bestaande aanbod in een nieuw concept wordt gepresenteerd."

Is er ook verschil aangebracht in de wijze waarop jullie de bestaande diensten aanbieden?

Dienstencentrum website gericht op 'certificeringstrajecten' en 'groepscertificeringen'

Koekenbier: "Ja, we bieden een transparant systeem aan in de wijze van support, de kosten en ook de korting die bedrijven krijgen wanneer ze lid zijn van een brancheorganisatie zoals het KVGO."
Het belangrijkste is wel het woord ‘direct’, dat gekoppeld is aan de naam van onze website. We bieden onmiddellijk concrete ondersteuning op vragen die ons vanuit bedrijven bereiken. We kennen die bedrijven en hun medewerkers en houden deze kennis actueel door middel van een abonnementssysteem.

Eva Bouman, onder anders gecertificeerd voor 'persoonlijke profiel analyses'

Met direct support staat een team van specialisten direct voor je klaar om je te ondersteunen bij bijvoorbeeld personele problemen, juridische kwesties, beleidsmatige vragen, conflictbemiddeling of het opstellen van een bedrijfsreglement. De tarieven daarvoor zijn bovendien veel gunstiger dan zonder abonnement. Voor een klein bedrag per maand sta je er als ondernemer dus niet langer alleen voor.

Kunnen ook bedrijven vanuit andere branches bij direct support aankloppen?

Koekenbier: "Ja, dat kan zeker! Dat was ook één van de argumenten om de puur grafische certificeringsprogramma’s op de website van Dienstencentrum gericht te houden op de kern van 'onze eigen' branche. De ondersteuning voor mensen en bedrijven is in de loop der jaren al breder geworden en we kregen dus ook al aanvragen van buiten de branche om ondersteuning te bieden op die gebieden. Dus het was voor ons een hele logische keuze de twee soorten dienstverlening qua positionering te splitsen."

Wordt ‘direct support.nu’ een apart bedrijf?

"Nee hoor, ‘directsupport.nu’ is een integraal bedrijfsonderdeel van Dienstencentrum. Daarmee houden we de communicatie ook kort en direct, dus geen aparte e-mailadressen, alles wordt verder vanuit Dienstencentrum aangeboden en onderhouden Dus ook geen ander telefoonnummer."

Deel dit artikel.....
  • Linkedin
  • Twitter
  • Facebook
  • Print




Gerelateerde artikelen

  1. Dienstencentrum: Webinar Reorganisatie en Ontslag MARKETING - Woensdag 10 juni a.s. om 15.00 uur informeert Margreeth Colenbrander, juridisch adviseur van het Dienstencentrum, u over de spelregels bij reorganisatie en hoe u zich daar het beste...
  2. Zeer geslaagde klantenbijeenkomst Dienstencentrum Directeur Frank den Hartog keek gisteravond tevreden terug naar de geslaagde klanten- en jubileumbijeenkomst van Dienstencentrum en Stivako vanuit het inspirerende MindCenter in Vianen....
  3. Printmedianieuws bij Dienstencentrum Stivako event Printmedianieuws is op 18 november aanstaande aanwezig als partner bij het gelijktijdige jubileum van het Dienstencentrum en Stivako. Beide organisaties zorgen voor een inspirerend middag programma onder de titel 'Innovatie...
  4. Dienstencentrum verfrissende koers binnen branche EVENEMENT - Jaarlijks houden het Dienstencentrum en opleidingsbedrijf Stivako hun gezamenlijk klantendag. De 2019 editie liet een duidelijke koersverandering zien. 'De branche verandert, wij veranderen mee', zegt directeur Frank den...

de redactie

Artikelen van 'de redactie' worden verzorgd door de een wisselende samenstelling van de redactie van printmedianieuws en/of gastauteurs.

4 januari 2024 door de redactie Reageer

Categorie: partner bijdrage Tags: Dienstencentrum, directsupport.nu

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Nieuw CRON Dual Drum CTP-systeem voor Control Media 13 juni 2025
  • Landa Digital Printing schrapt 20% van haar werknemers 13 juni 2025
  • Thijsen Drukkerij in Geldermalsen failliet 12 juni 2025
  • Kleuters ontdekken techniek met circulair printmateriaal van Probo 12 juni 2025
  • Probo met eigen productie in Duitsland 11 juni 2025

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2024

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2024 op onze website.

Vacatures binnen de branche vind je natuurlijk op printmediabanen.nl – Powered by C3-werkt!

“printmediabanen”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Landa schrapt mogelijk 100 arbeidsplaatsen
  • Europese Walstead Group wordt te koop aangeboden
  • De ‘industrie situatie’ bij onze buurlanden
  • Alle Apple besturingssystemen maken sprong naar 26
  • Eerste Komori J-throne 29 installatie komende zomer

Reacties

  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Hans Schoolenberg op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.