
ZAKELIJK - Na meer dan 25 jaar heeft Duomedia haar activiteiten stopgezet. Sinds de oprichting in 1999 was het PR-bureau actief in de grafimedia branche. Duomedia stond bekend om haar perscommunicatie, events en nauwe samenwerking met media en vakjournalisten.

General Manager Louis De Nolf blikt dankbaar terug op de samenwerking met mediapartners: “Sinds onze start in 1999 was het een voorrecht om zo nauw samen te werken met de media in de print-, verpakkings-, gezondheidszorg- en andere gespecialiseerde sectoren. Wij hebben altijd het grootste respect gehad voor het werk dat u verricht en waarderen ten zeerste de toewijding en professionaliteit die u in deze sectoren brengt. Wij zijn dankbaar voor iedereen die in de loop der jaren met duomedia heeft samengewerkt.”
De beslissing om te moeten stoppen betreuren ze ten zeerste. “De voortdurende veranderingen in de communicatiesector, met dalende budgetten lieten ons echter geen andere keuze.”
Mediapartners worden gevraagd perslijsten en abonnementen met betrekking tot Duomedia te annuleren.
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.