• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • rubriek
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Laurel Brunner
    • Margreeth Colenbrander
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Sneak preview op de toekomst: ‘data centraal’

EVENEMENT – Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven werd duidelijk dat niet het drukken of printen het belangrijkste onderscheid bepaalt voor succesvolle druk- en print bedrijven, maar ontvangst, verwerking en beheer van data van de opdrachtgevers. Maar dan wel in al zijn hoedanigheden.
Lees gratis verder...

24 oktober 2018 door Peter Luit Reageer

Onderwerp: evenement Tags: DDW, printpakt, Sneak preview

PrintPakt pakt uit met DDW magazine

EVENEMENT – In de aanloop naar de Dutch Design Week heeft het KVGO het project PrintPakt een extra impuls gegeven met een kijk- en lezenswaardig magazine. Alles in het teken van het opwekken van inspiratie om vooral DDW te bezoeken.
Lees gratis verder...

5 september 2018 door Peter Luit Reageer

Onderwerp: evenement Tags: 2018, DDW, printpakt

‘Drukwerk moet je kunnen voelen en zien’

PRODUCTIE INNOVATIE – Hoe maak je drukwerk weer sexy? Immers, drukwerk moet je ruiken, zien, horen, voelen en proeven, zegt Annemarie Kleve. Door slimme combinaties van papier en inkt. Dit keer gaat het over ‘voelen’.
Voor abonnees...

2 maart 2017 door Erik van Erp Reageer

Onderwerp: productie innovatie Tags: Anders2, DDW

Drukwerk moet weer sexy worden: ‘Ruiken’!

PRODUCTIE INNOVATIE – Hoe maak je drukwerk weer sexy? Die vraag speelde al langer door het hoofd van Annemarie Kleve. Drukwerk moet je ruiken, zien, horen, voelen en proeven. Door slimme combinaties van papier en inkt.
Voor abonnees...

19 januari 2017 door Erik van Erp 1 Reactie

Onderwerp: productie innovatie Tags: Anders2, DDW

onze premium partners

“sign-print-expo-2019”
Registratie voor bezoekers is geopend, gebruik code 71943007
“hubergroup” “kabel” “paper2day”

onze partners

“agfa” goc
gws multicopy
printcom multipress “vigc” drukwerkdeal
partners” height= prindustry reclameland dienstencentrum
controlmedia

elke dag kennis en visie op uw netvlies, zo een kennisbron laat je toch niet aan je voorbij gaan?

“actie”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geef door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Kennisprogramma eerste beursdag Sign & Print Expo: Creativiteit als basis voor innovatie 20 februari 2019
  • Xeikon Café Europe 2019 20 februari 2019
  • Drukkerijen anno 2019: hoe worden ze beoordeeld? 20 februari 2019
  • Control Media gaat opnieuw voor LED UV 19 februari 2019
  • Drukkerij VD uit Temse 19 miljoen euro omzet met 110 medewerkers 19 februari 2019

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

onze media relaties

“blokboek” “brievenbusreclame”
“cmbo” “kvgo”
“vkgo” “papier-karton”
“gsob” “inct”
“grafisch “jumpline”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Slapend dienstverband wakker geschud?
  • Kennisprogramma eerste beursdag Sign & Print Expo
  • Adformatie zegt: ‘Print is helemaal terug’
  • TetraPak Denton stapt in RotaJET voor verpakkingen
  • Telegraaf en AD online vaker groter dan in print

Reacties

  • Henk Gianotten op Feiten en fabels maken samen de CO2 marketing
  • Peter Luit op Parenco beleefde een spannende geschiedenis
  • Henk Gianotten op Ga in 2019 vooral maken wat klanten vragen
  • Henk Gianotten op Aarnink: ‘Print.com moet een ‘love brand’ worden’
  • Henk Gianotten op Parenco beleefde een spannende geschiedenis

Contact

BTW: NL091381307B02
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing