TRENDS – Kinderen van nu zijn echte mediakenners. Uit de NMO Kids Monitor 2025 blijkt dat zij moeiteloos schakelen tussen digitale én papieren media. Televisie en smartphones blijven favoriet, maar ook boeken en tijdschriften – met Donald Duck als koploper – blijven onverminderd populair.
Lees verder...
Gisteren dag van de ‘huis-aan-huiskrant’
BRANCHE – Waarschijnlijk zal deze ‘feestdag’ zelfs voor de meest trouwe huis-aan-huiskrant lezer aan de aandacht zijn ontsnapt. Maar talloze regionale weekbladen uitgevers besteedden aandacht aan deze dag. Onderbouwd met cijfers van het NMO (Nationaal Media Onderzoek).
Premium...
Eerste editie Nationaal Media Onderzoek
MULTIMEDIA – In ons land zijn de krachten van een aantal afzonderlijke onderzoeksinstituten gebundeld teneinde een volledig overzicht te kunnen krijgen van alle bewegingen binnen alle primaire mediakanalen,. Onder de titel Nationaal Media Onderzoek (NMO) , worden kijken, luisteren (radio en TV), print en internet samen onder de loep genomen.
Premium...

Reacties