Vorig jaar startten Erik van Erp en Peter Luit met het on-line nieuwsplatform printmedianieuws.nl. We zijn een jaar verder en maken de balans op. Om dat te vieren, zetten we vanaf maandag 25 augustus 'alle deuren' open, iedereen kan dan 14 dagen gratis zien op welke manier wij nieuws uit de wereld van de gedrukte media duiden en inhoud geven, met spraakmakende analyses en (soms kritische) achtergronden.
Het gaat goed met printmedianieuws.nl. Toen wij een jaar geleden startten hadden wij als doel ca. 200 professionals binnen 2 jaar als abonnee aan ons te verbinden. We zijn bijna halverwege, dus redelijk op schema. Ook zijn wij blij met onze twaalf gewaardeerde adverteerders, die ons het vertrouwen hebben gegeven vanaf de start mee te willen doen. Met fors groeiende bezoekersaantallen hopen we ook dit najaar met ons nieuwe advertentiemodel bestaande adverteerders te behouden en nieuwe adverteerders aan te trekken.
'Gedrukte media'
Wij brengen nieuws en de achtergronden van het nieuws over de wereld van de gedrukte media, waarbij de hoofdlijnen gratis zijn, maar wie meer wil weten moet abonnee zijn. Dat doen we vooral met aansprekende inhoud. Inhoud die voortkomt uit nieuws uit uw branche. Soms is het nieuws gratis, als het bijvoorbeeld gaat om persberichten of vluchtige citaten vanuit andere bronnen.
Twee weken gratis
Onze nieuwsbrief bereikt wekelijks ca. 300 geïnteresseerden en dat aantal is groeiende. Het format spreekt aan, op dinsdag schieten de bezoekcijfers van onze website omhoog. Om dat allemaal zelf eens te ervaren vieren we ons eenjarig bestaan met een cadeautje. Twee weken lang zetten we 'alle deuren' open. U krijgt in alle rust alle gelegenheid eens mee te kijken naar hetgeen wij dagelijks aan relevant nieuws uitgeven. Natuurlijk hopen wij u dan ook na die periode als abonnee te mogen verwelkomen!
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.