• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Printmedianieuws wenst u een gezond en voorspoedig 2015!

U heeft in de afgelopen maand kunnen ervaren op welke wijze Printmedianieuws zich onderscheidt in de berichtgeving over uw branche. Analyses, interviews, beschouwingen en achtergronden bij het nieuws uit de branche vormen onze formule voor een toenemende groep trouwe abonnees.

erik-peter• Profiteer alleen vandaag nog van onze 'nieuwjaarsaanbieding', een jaarabonnement voor 70 euro ex. BTW in plaats van de gebruikelijke 90 euro

Wij gaan met vertrouwen het nieuwe jaar in! En dat kunnen we vooral dankzij u, onze abonnees en adverteerders! De afgelopen maand hebben we onze betaalmuur op een kiertje gezet, zodat ook niet-abonnees eens een kijkje konden nemen. De resultaten van die 'bezoekbewegingen' hebben we uiteraard goed bijgehouden. Ruim 30% meer dan de gebruikelijke 400 bezoekers per dag. Voor ons een bewijs dat onze mogelijkheden in uw branche nog steeds groei vertonen. Toch wordt vanaf vandaag de 'muur' weer dichtgemetseld. Vanaf maandag staan alweer een aantal nieuwsfeiten klaar waarvoor u toch echt abonnee moet zijn. Op de foto Erik van Erp (links) en Peter Luit.

Look & Feel

Deze maand gaan we ook ons 'uiterlijk' wat veranderen. Na anderhalf jaar wordt het tijd om hier en daar nuances aan te passen, echter de herkenning van ons merk zal uiteraard blijven bestaan. Tegen het einde van deze maand zal de 'verbouwing' in één weekend plaatsvinden. Ook langs die weg zullen we onze inhoud nog beter toegankelijk maken.

2015

Ook zullen we aan de hand van de resultaten van 2014 nog eens scherp kijken naar onze nieuwsrubrieken. Een lezersonderzoek onder onze abonnees wordt overwogen om te bekijken welke rubrieken zouden kunnen vervallen en daar waar mogelijke interesses zijn voor nieuwe rubrieken. Wij kunnen uw hulp daarbij goed gebruiken. Al eerder deden wij een oproep om ons redactieteam uit te breiden. Die oproep resulteerde al in een paar reacties, maar we blijven onverminderd interesse houden in mensen die graag hun specifieke kennis en kunde van bepaalde delen van de branche met ons willen delen.

Branche

2015 zal net zoals de afgelopen jaren wederom een spannend jaar worden voor de branche. De bewegingen die we zien, zullen we dan ook gepast plaatsen in het totaalbeeld van onze economie en vooral ook in relatie met ontwikkelingen van andere media kanalen. Juist in dat aspect onderscheid printmedianieuws zich. We kijken vooral naar de effecten van ontwikkelingen in kennis, kunde, verschuivingen van vakgebieden en vooral ook naar ontwikkelingen waarbinnen grafische kennis kansrijk is binnen andere media segmenten. Samen met u hopen wij op een jaar waarin we veel kunnen leren van al hetgeen wij publiceren over de ontwikkelingen van de grafische branche, maar ook zeker van de steeds belangrijker wordende aanpalende mediasegmenten buiten ons directe gezichtsveld.

 

Deel dit artikel.....


  • Linkedin


  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. De redactie wenst u een gezond en succesvol 2021 BRANCHE - Morgen wordt het gewoon 1 januari. De klok tikt hoe dan ook verder. Het jaar start met alle tellers weer op nul. Met nog wel een weekend te...
  2. Terugblik 2015 printmedianieuws Samen met u blikken we graag terug naar onze bewegingen in het afgelopen jaar. Er is veel gedaan en gebeurd, wij hopen dat u onze inspanningen ook als een duidelijke...
  3. Terugkijken op 3 maanden Printmedianieuws Uitgevers zullen anno 2014 hun digitale 'bijvangst' meer en meer serieus gaan nemen, nu de kostenbesparende maatregelen binnen het segment print het maximum hebben bereikt. Printmedianieuws kijkt met interesse naar...
  4. Weekendopinie: Printmedianieuws 2 jaar naast Graficus Wat vinden wij in onze eigen opinie van onszelf? Toch kunnen we die vraag beter aan u stellen, onze trouwe abonnees, onze partners, de nieuwsbrieflezers en de toevallige bezoekers op...

Peter Luit

Peter Luit (1958) was sinds 1993 zelfstandig adviseur voor uiteenlopende printmedia vraagstukken. Samen met Erik van Erp zette hij in 2013 printmedianieuws.nl op. Met zijn crossmediale kennis beschrijft hij de balans in de uitdagingen die de verschillende mediakanalen ten opzichte van elkaar hebben.

2 januari 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: branche Tags: 2015

Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

Ondersteun de campagne van VNO-NCW en MKB Nederland in de strijd tegen de steeds hoger wordende energiekosten

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
multipress “vigc”
drukwerkdeal screen
canon compri
dienstencentrum

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Groeiende twijfels over stormachtige AI ontwikkelingen 31 maart 2023
  • GVB gunt reclame op trams en veerponten aan JCDecaux 31 maart 2023
  • Vertrouwen in Duitse printmediabranche nam in maart weer toe 31 maart 2023
  • Webwinkel Vakdagen: Van Prins Constantijn tot Bever 30 maart 2023
  • Pantone maakt alle voorgaande ‘stalenboeken’ overbodig 30 maart 2023

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2021/2022

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2022 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Ordermanager van A tot Z
  • Allround storingsmonteur
  • BBL opleiding procesoperator, creative in art, design and books!
  • Procesoperator, creative in art, design and books
  • Applicatiebeheerder
  • New Business Development Manager

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Hoe zal het beprinten van tubes zich ontwikkelen?
  • Duitse Online Print Symposium vierde 10e verjaardag
  • KVGO roept werkgevers op om over inflatie te praten
  • Duitse Online Print Symposium vierde 10e verjaardag
  • De Top 10 grootste papierproducenten wereldwijd

Reacties

  • Peter Luit op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Henk Gianotten op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Peter Luit op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Maakt ChatGPT straks het verschil in de branche?

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.