• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

KVGO lanceert nieuwe nieuwsbrief voor werkgevers

personeelswijzerDe timing is misschien wat ongelukkig, zo midden in de strijd rondom de CAO. Maar het KVGO wil met een nieuwe nieuwsbrief maandelijks werkgevers meer toegevoegde waarde leveren.

• Initiatief geheel in lijn met Jaarverslag KVGO 2014

kvgo-pwIn het persbericht schrijft de brancheorganisatie werkgevers te willen informeren over bijvoorbeeld de CAO, maar ook over wetgeving, zoals de Wet werk en zekerheid. De nieuwsbrief wordt uitgegeven via de (sub)website Personeelswijzer van het KVGO. Verder worden er tips gegevens en wordt er elke maand een veel gestelde vraag behandeld. Daarnaast zaken als bijvoorbeeld de vakantieplanning, functioneringsgesprekken en vakantiedagen regelingen. Gek genoeg zegt het KVGO dat dit geen nieuwsonderwerpen zijn met een grote 'N', maar voor werkgevers wel van belang zijn. Wij vragen ons af of dit soort berichten dan niet 'gewoon' kunnen worden meegenomen in de reguliere wekelijkse nieuwsbrief met een doorlink naar de website. Zit ondernemend grafisch Nederland te wachten op twee nieuwsbrieven van één brancheorganisatie?

Kernmail

kernmailMen maakt het verschil met Kernmail duidelijk door te stellen dat deze uitsluitend nieuwsberichten bevat. Alsof tips, columns en 'nice-to-know' berichten (dus volgens eigen visie met een kleine 'n') geen nieuws zijn, die binnen die formule zouden passen. De toegevoegde waarde zit echter in de doorlink, die via de subsite Personeelswijzer uitsluitend voor leden toegankelijk is. Dat argument is volkomen begrijpelijk, maar maak dan in de gewone nieuwsbrief de knoppen 'lees gratis verder' en 'voor leden'. Dan maak je als brancheorganisatie meteen duidelijk achter welke titel de toegevoegde waarde precies zit.

 

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Bonden en KVGO voeren ‘informeel’ overleg over nieuwe CAO Het moest er een toch keer van komen, nadat het KVGO eerder had geweigerd te overleggen met de vakbonden over een nieuwe Grafimedia CAO. Wat hebben de onderhandelaars Van den...
  2. KVGO zoekt nieuwe deelnemers voor Ledenraad De Ledenraad is het hoogste orgaan van Koninklijke KVGO, de werkgeversvereniging in de grafische bedrijfstak. Louwe Dijkema zoekt namens het KVGO 50 deelnemers voor de Ledenraad. Gaat dat lukken? Er...
  3. Ledenraad KVGO steunt eindbod van werkgevers De Ledenraad van het KVGO steunt de werkgeversdelegatie over de Grafimedia cao op bijna alle punten. ‘Onderhandelen over het eindbod of op bedrijfsniveau afspraken maken.’...
  4. AGFA lanceert nieuwe Azura chemievrije offsetplaat Agfa heeft afgelopen dinsdag officieel aangekondigd dat de Azura TU offsetplaat is vrijgegeven voor verkoop. De nieuwe offsetplaat bevat een aantal belangrijke verbeteringen, zoals chemievrij zijn. We vragen aan Aeroprint...

Peter Luit

Peter Luit (1958) is sinds 1993 zelfstandig adviseur in de volledige breedte van de mediawereld. Hij schreef vele jaren voor het Grafisch Weekblad en weet op objectieve wijze de verhoudingen tussen printmedia en digitale media te positioneren.

28 mei 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: branche Tags: Kernnieuws, kvgo, personeelswijzer

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen canon

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Uniek kijkje in wereldwijd web2print aanbod met INKISH marathon 20 april 2021
  • Canon Insights Webinar over sterke rol print 20 april 2021
  • Mede-oprichter Charles Geschke van Adobe overleden 19 april 2021
  • Een week vol online print events 19 april 2021
  • Infosource en Keypoint Intelligence geven Canon ‘leiderschap’ op het gebied van inkjet 19 april 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – voorjaarsprogramma 2021

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 nu op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v
  • Offset Rotatiedrukker

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Innoveren en excelleren in de grafimedia industrie (1)
  • Flyeralarm: “Online maakte ons speelveld groter.”
  • Ook prijsverhogingen bij Kodak en hubergroup
  • Ingreep Mediahuis bij NDC kost 100 banen
  • Prijsverhogingen voor papier tussen 6 en 15 procent

Reacties

  • Henk Gianotten op KVGO en VIGC presenteren iccMAX in online sessie
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving
  • Germen Kroon op Inkjet jaagt vraag op naar end-to-end workflows
  • Mario Klomp op Grafimedia in cijfers 2020 toont ‘verdeeld’ jaar
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing