• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Weekendopinie: betalen per artikel?

pay-per-view

Het zal u niet verbazen dat wij als uitgever ook nadenken over de wijze waarop wij het voor u zo makkelijk mogelijk kunnen maken om onze artikelen te lezen. En dat is een lastige taak, wij willen dan ook graag uw medewerking.

blendle1Een jaarabonnement kost bij ons slechts 90 euro per jaar. Per jaar publiceren wij een kleine 400 artikelen, in pakweg 50 weken ongeveer 8 per week. Kijken we naar Blendle, dan koopt u per artikel, u betaalt tussen de 10 en 90 cent per artikel. Bij printmedianieuws betaalt u bijna 23 cent per artikel. Wij vragen ons af of u per artikel die afweging wel zou willen maken. Ook wij snappen dat u dan zo makkelijk mogelijk zou willen betalen. Blendle biedt diverse mogelijkheden aan om een digitale portemonnee te vullen vanaf 10 tot 50 euro. Als je inlognaam en wachtwoord eenmaal is ingevoerd, kan je op heel eenvoudige wijze artikelen kopen. Als je niet tevreden bent, kan je zonder probleem je geld weer terug gestort krijgen, bij Blendle.

Wat wilt u?

Wij vragen ons af of u zo'n betaalmethode ook van ons verwacht, bij printmedianieuws. Wij denken dat in een zakelijke omgeving een jaarabonnement effectiever is. Wilt u keer op keer een afweging vooraf of een artikel 10 of 90 cent waard zou zijn? En wilt u na het lezen dan nadenken of u uw geld terug wilt? Wij weten het niet, maar willen het wel weten. Daarom hebben we een enquete samengesteld om uw mening in kaart te brengen. We zouden het op prijs stellen als u daaraan zou willen meewerken. Als u uw e-mail adres invult, maakt u in ieder geval al kans op een gratis jaarabonnement. Dan hoeft u voor het komende jaar in ieder geval niet meer na te denken over bovenstaand vraagstuk. Doe u mee?

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

 

Deel dit artikel.....


  • Linkedin



  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. Wat wil de klant betalen voor een artikel? Onlangs publiceerde De Nieuwe Reporter een artikel omtrent de prijs die de consument zou willen betalen voor een digitaal gepubliceerd artikel. Dat deden zij op basis van de prijs die...
  2. Blendle: ‘Betalen per artikel werkt tóch nog niet’ FINANCIEEL - Blendle stopt per 1 augustus met het betalen per artikel. Volgens oprichter Alexander Klöpping bleef het kruimelwerk. Betalen voor online content zit weliswaar in de lift, maar het...
  3. Weekendopinie: mediacijfers Ongetwijfeld heeft u de afgelopen week gelezen dat vanaf 2009 tot en met eind vorig jaar de netto advertentiebestedingen op het medium print zijn gehalveerd, nu tot onder 1 miljard...
  4. Haalt Blendle 2020 na nieuwe kapitaalinjectie? BEDRIJVEN - Het leek zo mooi, betalen per artikel. Ook printmedianieuws heeft er vaak over gedacht. Blendle stopt er niet mee, maar voegt een 'min of meer gewoon' model toe,...

Peter Luit

Peter Luit (1958) was sinds 1993 zelfstandig adviseur voor uiteenlopende printmedia vraagstukken. Samen met Erik van Erp zette hij in 2013 printmedianieuws.nl op. Met zijn crossmediale kennis beschrijft hij de balans in de uitdagingen die de verschillende mediakanalen ten opzichte van elkaar hebben.

25 september 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: algemeen Tags: blendle, businessmodel

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Postmarkt in beweging: twee visies op toekomst postbezorging 1 juli 2025
  • Wihabo naar Den Bosch verhuisd 30 juni 2025
  • Nationaal Industriealarm op 1 juli 27 juni 2025
  • Fujifilm onthult nieuwe Jet Press 1160CF 27 juni 2025
  • Jacques Michiels Europese ‘gastheer’ bij Print Island 27 juni 2025

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2024

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2024 op onze website.

Vacatures binnen de branche vind je natuurlijk op printmediabanen.nl – Powered by C3-werkt!

“printmediabanen”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • DPG Media met RTL-NL: ‘crossmedia ten voeten uit’
  • Landa: rechtbank bescherming tegen schuldeisers
  • Crown Van Gelder wil windturbine bouwen
  • PPWR verpakkingswet zorgvuldig in de EU-stijgers
  • De Nederlandse papier- en kartonindustrie: 2024

Reacties

  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Hans Schoolenberg op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.