• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Weekendopinie: betalen per artikel?

pay-per-view

Het zal u niet verbazen dat wij als uitgever ook nadenken over de wijze waarop wij het voor u zo makkelijk mogelijk kunnen maken om onze artikelen te lezen. En dat is een lastige taak, wij willen dan ook graag uw medewerking.

blendle1Een jaarabonnement kost bij ons slechts 90 euro per jaar. Per jaar publiceren wij een kleine 400 artikelen, in pakweg 50 weken ongeveer 8 per week. Kijken we naar Blendle, dan koopt u per artikel, u betaalt tussen de 10 en 90 cent per artikel. Bij printmedianieuws betaalt u bijna 23 cent per artikel. Wij vragen ons af of u per artikel die afweging wel zou willen maken. Ook wij snappen dat u dan zo makkelijk mogelijk zou willen betalen. Blendle biedt diverse mogelijkheden aan om een digitale portemonnee te vullen vanaf 10 tot 50 euro. Als je inlognaam en wachtwoord eenmaal is ingevoerd, kan je op heel eenvoudige wijze artikelen kopen. Als je niet tevreden bent, kan je zonder probleem je geld weer terug gestort krijgen, bij Blendle.

Wat wilt u?

Wij vragen ons af of u zo'n betaalmethode ook van ons verwacht, bij printmedianieuws. Wij denken dat in een zakelijke omgeving een jaarabonnement effectiever is. Wilt u keer op keer een afweging vooraf of een artikel 10 of 90 cent waard zou zijn? En wilt u na het lezen dan nadenken of u uw geld terug wilt? Wij weten het niet, maar willen het wel weten. Daarom hebben we een enquete samengesteld om uw mening in kaart te brengen. We zouden het op prijs stellen als u daaraan zou willen meewerken. Als u uw e-mail adres invult, maakt u in ieder geval al kans op een gratis jaarabonnement. Dan hoeft u voor het komende jaar in ieder geval niet meer na te denken over bovenstaand vraagstuk. Doe u mee?

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

 

Deel dit artikel.....


  • Linkedin


  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. Wat wil de klant betalen voor een artikel? Onlangs publiceerde De Nieuwe Reporter een artikel omtrent de prijs die de consument zou willen betalen voor een digitaal gepubliceerd artikel. Dat deden zij op basis van de prijs die...
  2. Blendle: ‘Betalen per artikel werkt tóch nog niet’ FINANCIEEL - Blendle stopt per 1 augustus met het betalen per artikel. Volgens oprichter Alexander Klöpping bleef het kruimelwerk. Betalen voor online content zit weliswaar in de lift, maar het...
  3. Weekendopinie: mediacijfers Ongetwijfeld heeft u de afgelopen week gelezen dat vanaf 2009 tot en met eind vorig jaar de netto advertentiebestedingen op het medium print zijn gehalveerd, nu tot onder 1 miljard...
  4. Haalt Blendle 2020 na nieuwe kapitaalinjectie? BEDRIJVEN - Het leek zo mooi, betalen per artikel. Ook printmedianieuws heeft er vaak over gedacht. Blendle stopt er niet mee, maar voegt een 'min of meer gewoon' model toe,...

Peter Luit

Peter Luit (1958) was sinds 1993 zelfstandig adviseur voor uiteenlopende printmedia vraagstukken. Samen met Erik van Erp zette hij in 2013 printmedianieuws.nl op. Met zijn crossmediale kennis beschrijft hij de balans in de uitdagingen die de verschillende mediakanalen ten opzichte van elkaar hebben.

25 september 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: algemeen Tags: blendle, businessmodel

Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

Ondersteun de campagne van VNO-NCW en MKB Nederland in de strijd tegen de steeds hoger wordende energiekosten

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
multipress “vigc”
drukwerkdeal screen
canon compri
dienstencentrum

Sign&Print Expo 2023 – boek nu je stand

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Rapport A&O fonds grafimediabranche over economische ontwikkelingen 2021 26 januari 2023
  • Verzendkosten: 40% vindt betalen onzin, 19% wil wettelijke verplichting 26 januari 2023
  • Beeld & Geluid opent Mediamuseum 26 januari 2023
  • Wereldwijde storing Microsoft Teams en Outlook 25 januari 2023
  • Nationale Voorleesdagen van start 25 januari 2023

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2021/2022

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2022 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  •  Allround medewerker Sign & Display / Zünd Operator 
  • Calculator/Verkoper Binnendienst
  • Ervaren Operator (afdeling Nabewerking
  • Leerling Operator (afdeling Nabewerking
  • Ervaren Operator / Drukker (afdeling Drukkerij)
  • Allround Monteur Technische Dienst

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Grafimediabranche – Economische ontwikkeling ’21
  • “Zelfstandig Crown Van Gelder relatief kwetsbaar.”
  • René de Heij: “Kijk naar de jeugd om te innoveren.”
  • Crown Van Gelder vraagt faillissement aan
  • Digitaal printen: ‘cool voor de volgende generatie’

Reacties

  • Henk Gianotten op Damen Drukkers: “Prijs, kwaliteit en leverzekerheid.”
  • Henk Gianotten op LSC sluit 2 drukkerijen, ontslag voor 656 werknemers
  • Peter Luit op Nieuw contributiemodel KVGO per 1 januari 2023
  • Leon van Nunen op Nieuw contributiemodel KVGO per 1 januari 2023
  • Peter Luit op Production Inkjet Shopping guide van Inkjet Insight

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.