• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Weekendopinie: betalen per artikel?

pay-per-view

Het zal u niet verbazen dat wij als uitgever ook nadenken over de wijze waarop wij het voor u zo makkelijk mogelijk kunnen maken om onze artikelen te lezen. En dat is een lastige taak, wij willen dan ook graag uw medewerking.

blendle1Een jaarabonnement kost bij ons slechts 90 euro per jaar. Per jaar publiceren wij een kleine 400 artikelen, in pakweg 50 weken ongeveer 8 per week. Kijken we naar Blendle, dan koopt u per artikel, u betaalt tussen de 10 en 90 cent per artikel. Bij printmedianieuws betaalt u bijna 23 cent per artikel. Wij vragen ons af of u per artikel die afweging wel zou willen maken. Ook wij snappen dat u dan zo makkelijk mogelijk zou willen betalen. Blendle biedt diverse mogelijkheden aan om een digitale portemonnee te vullen vanaf 10 tot 50 euro. Als je inlognaam en wachtwoord eenmaal is ingevoerd, kan je op heel eenvoudige wijze artikelen kopen. Als je niet tevreden bent, kan je zonder probleem je geld weer terug gestort krijgen, bij Blendle.

Wat wilt u?

Wij vragen ons af of u zo'n betaalmethode ook van ons verwacht, bij printmedianieuws. Wij denken dat in een zakelijke omgeving een jaarabonnement effectiever is. Wilt u keer op keer een afweging vooraf of een artikel 10 of 90 cent waard zou zijn? En wilt u na het lezen dan nadenken of u uw geld terug wilt? Wij weten het niet, maar willen het wel weten. Daarom hebben we een enquete samengesteld om uw mening in kaart te brengen. We zouden het op prijs stellen als u daaraan zou willen meewerken. Als u uw e-mail adres invult, maakt u in ieder geval al kans op een gratis jaarabonnement. Dan hoeft u voor het komende jaar in ieder geval niet meer na te denken over bovenstaand vraagstuk. Doe u mee?

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

 

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Blendle: ‘Betalen per artikel werkt tóch nog niet’ FINANCIEEL - Blendle stopt per 1 augustus met het betalen per artikel. Volgens oprichter Alexander Klöpping bleef het kruimelwerk. Betalen voor online content zit weliswaar in de lift, maar het...
  2. Wat wil de klant betalen voor een artikel? Onlangs publiceerde De Nieuwe Reporter een artikel omtrent de prijs die de consument zou willen betalen voor een digitaal gepubliceerd artikel. Dat deden zij op basis van de prijs die...
  3. Drukwerk bij Drukzo.nl betalen met bitcoins Drukzo.nl noemt betalen met bitcoins een ‘primeur voor de grafische industrie’, maar volgens Het Financieele Dagblad is met dit internetgeld ‘de gekte uitgebroken’. Immers, bitcoin stijgt extreem in waarde en...
  4. Caris noemt artikel een ‘broodje Aap-verhaal’ Ex-topman John Caris is niet te spreken over de tekst van printmedianieuws rond zijn vertrek eind 2010 bij Roto Smeets Group. Hij noemt het een ‘Broodje Aap-verhaal’. Printmedianieuws had geschreven...

Peter Luit

Peter Luit (1958) is sinds 1993 zelfstandig adviseur in de volledige breedte van de mediawereld. Hij schreef vele jaren voor het Grafisch Weekblad en weet op objectieve wijze de verhoudingen tussen printmedia en digitale media te positioneren.

25 september 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: algemeen Tags: blendle, businessmodel

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Startups krijgen kans bij Online Print Symposium 2021 22 januari 2021
  • Sappi levert recyclebare oplossing voor ‘Tiny Tony’s’ 22 januari 2021
  • José Manuel Ballesters herinterpretatie van Picasso’s Guernica geprint op Durst 22 januari 2021
  • Bob van Heyningen nieuwe CEO Ricoh Nederland 21 januari 2021
  • Nieuwe VIGC trainingen van start 21 januari 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – najaarsprogramma 2020

“printmediatrainingen”

Binnenkort verschijnen de trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Supportmedewerker met ICT/automatiseringskennis (Junior)
  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Wachten op nieuwe iMacs met nu al vernieuwde M1?
  • Flexorotatiedrukkers roeren zich met focus op training
  • FNV stemt in met eindbod werkgevers
  • Prijzen grafisch papier in een rollercoaster
  • ‘Papierfabriekredder’ Maarten Veth overleden

Reacties

  • Peter Luit op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners
  • Henk Gianotten op High-end printerfabrikanten 2020: Ricoh
  • Henk Gianotten op Discussie over kwaliteit ‘printjes’ van deze tijd? (2)

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing