Tijdens de vijfde editie van het W2P-event op 14 oktober om 18.00 uur plaatsen organisatoren CMBO, GOC, KVGO en Scriptworx web-to-print in een ander perspectief. Net als in voorgaande jaren kijken we bij die gelegenheid naar de trends en ontwikkelingen op het gebied van web-to-print.
Waren het voorheen vooral technische verhalen over systemen en over de opzet van online printshops, tegenwoordig kijken we veel meer naar de marketingkant daarvan en naar zaken als klanttevredenheid, zonder daarbij de keuze voor het juiste systeem uit het oog te verliezen.
Het programma wordt geleid door Ed Bogaard. Ed neemt ook het programma onderdeel ‘trends in W2P van dit moment’ voor zijn rekening. Roelof Janssen kijkt naar de ‘learnings’ van de afgelopen vijf jaar en maakt met het onderwerp ‘toekomstige ontwikkelingen in W2P’ een bruggetje naar andere online branches. Hoe pakt men daar de zaken systematisch aan en wat werkt en waar liggen valkuilen. De twee sprekers die dit aspect belichten zijn Fokke Dekker (customer succes manager van online marketingbedrijf Copernica) en keynote spreker Wijnand Jongen (directeur van Thuiswinkel.org), de brancheorganisatie die zich hard maakt voor veilige en klantvriendelijke webshops.
- Datum: woensdag 14 oktober 2015
- Locatie: De Schutterij 10, Veenendaal
- Aanvang: 18.00 uur (ontvangst vanaf 17.00 uur onder het genot van een drankje en broodje)
- Aanmelden: Meer over het programma en aanmelden op www.W2P2015.nl
Geef een reactie
Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.