Onder die titel organiseert CuriousYou op 11 februari aanstaande een middagvullend seminarprogramma over het dynamisch leven van de papieren folder binnen een crossmediaal landschap.
Printmedianieuws is mediapartner voor deze bijeenkomst, onze redacteur Alex Kunst zal op 11 februari verslag doen
Retailers omarmen de papieren folder nog altijd als één van de belangrijkste 'sales-motoren' bij periodieke aanbiedingen. De gemiddelde consument besteedt wekelijks ca. 17 minuten aan het bekijken van binnenkomend foldermateriaal. Toch zijn er voldoende vragen rondom het voortbestaan van de folder. Op 11 februari hopen spelers en deelnemers antwoorden te geven op o.a.: 'Wanneer is die folder nu echt succesvol? Moet de verkoop zijn gestegen? Moet de naamsbekendheid omhoog zijn gegaan? Moet hij mooi zijn, innovatief of vernieuwend? Of juist heel voordelig zijn geproduceerd? En kan de folder het nog opnemen tegen de digitale informatiestroom?
De deelnamekosten bedragen €145 per persoon, het seminar wordt gehouden in de Glazen Ruimte in Maarssen en begint om 13:30. Sprekers zijn o.a. Mark de Jonge - Managing Director Jump, Barbara Angeli Radovani - Managing Director KSM, Marcel Veenstra - Managing Partner HP Group en Marieke de Koning - Managing Partner De Reclamefabriek. Kijk voor het complete programma op de website van CuriousYou.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.