• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Groots event voor partners/resellers Drukwerkdeal.nl

EVENEMENT - Een prestatie van formaat om ca. 1400 partners/resellers in de Fabrique te Utrecht te ontvangen. Directeur Haico Meijerink en zijn team lieten niets aan het toeval over om het de aanwezigen enorm naar hun zin te maken. En dat lukte zeker met de titel 'Print & Inspire'.

• Leestijd ca. 2 minuten

Het geprinte kantoor

Een dagvullend programma met keynotes (o.a. Antal de Waij, Huib van Bockel, Karl Raats en Renee van Eck), diverse lezingen en workshops. Maar vooral ook voorbeelden van concrete producten (in print) die door de deskundigen in de 'Drukwerkdeal.nl laboratoria' worden bedacht. Niet alleen zomaar verkopen wat de klant vraagt, maar de klant verrassen met 'applicaties' waaraan ze zelf nog niet hadden gedacht. Directeur Haico Meijerink sprak met passie (zie kopfoto met het 'wow' momentje) van 'drukwerk als kunst'. En om dat te onderstrepen vertelde hij dat de gehele aankleding van deze partner/reseller dag grotendeels bestond uit eigen producties. Lourens Scholing, de PR manager achter het merk Drukwerkdeal.nl, vult aan: 'Er gaat echt wel wat werk aan vooraf om zo een programma neer te zetten. We spelen in op de vooruitgang die gewenst wordt door onze partners/resellers. Kijk straks maar naar de lezing van onze commercieel directeur Martijn Jansen. Hij gaat rechtstreeks de interactie aan met de aanwezigen door de meest baanbrekende vragen te stellen omtrent ons merk. Daar leren we van, waardevolle input.'

Een geprinte kartonnen lamp, één van de vele bedachte applicaties binnen Drukwerkdeal.nl

Print & Inspire overtreft alle verwachtingen

Durf

Zelfs het opdienen van heerlijke broodjes was spectaculair

Durf kan het bedrijf niet ontzegd worden. Jansen stelde pittige vragen. Zo een 400 deelnemers gaven in de ochtend (via een mobiele enquête applicatie) hun mening over verschillende onderwerpen zoals het karakter van de verwachtingen rondom Drukwerkdeal.nl, het productaanbod, het 'First Class' service concept, de meest ideale aanlevermomenten van bestanden, aanbevelingen naar anderen en het gebruiksgemak van de website. Dat pakte allemaal goed uit, maar er zaten zeker wat leer elementen in. Goed stukje marketing om een flink deel van je partners/resellers te bevragen naar hun ervaringen met het merk Drukwerkdeal.nl

Hoe leuk is dit, enorme belangstelling voor historisch vakmanschap

Dat print springlevend is werd bewezen door het enorme grote aantal jonge aanwezige 'printliefhebbers' op dit event

Inspirerend

De formule staat als een huis en zal na deze tweede editie zeker navolging krijgen. Of de partners/resellers er (weer) twee jaar op moeten wachten is nog niet zeker. Maar wat wel zeker is, dat de marketing machine van Drukwerkdeal.nl volop draait. Een dag om met positiviteit op terug te kijken.

Laat zien dat je erbij was

 

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Omzet Drukwerkdeal.nl moet naar 200 miljoen euro BEDRIJVEN - Ambities kan je de kersverse directeur van drukwerkdeal niet ontzeggen. Haico Meijerink heeft grote plannen met de grootste online drukker van ons land. ‘We willen de beste werkgever...
  2. Online businessmodellen in print – Drukwerkdeal FINANCIEEL - Martijn Jansen is CCO (Chief Commercial Officer) binnen het inmiddels 350 man grote Drukwerkdeal in Deventer. Als onderdeel van moederbedrijf Cimpress zijn - ondanks de grote mate van...
  3. Drukwerkdeal helpt ‘resellers’ met co-marketing BEDRIJVEN - Drukwerkdeal wil de komende jaren groeien naar een omzet van 200 miljoen euro. Dat kan niet zonder een forse groei van het aantal ‘resellers’, zegt algemeen directeur Meijerink....
  4. Drukwerkdeal vooral succesvol met eigen event BEDRIJVEN - Martijn Jansen: 'Eigen event belangrijkste troef in offline marketing.' Deel 3 in onze serie marketing van online printbedrijven....

Peter Luit

Peter Luit (1958) is sinds 1993 zelfstandig adviseur in de volledige breedte van de mediawereld. Hij schreef vele jaren voor het Grafisch Weekblad en weet op objectieve wijze de verhoudingen tussen printmedia en digitale media te positioneren.

7 november 2018 door Peter Luit Reageer

Categorie: evenement

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Gevel Café Hoppe in Amsterdam vol met ‘Post-its’ 27 januari 2021
  • Cijfers Microsoft groeien flink door Azure cloud computing services 27 januari 2021
  • Boekenmarkt in 2020 met 6% gegroeid 26 januari 2021
  • Group Joos stapt in RSP & Drukwerkonline 26 januari 2021
  • Lijnco krijgt 50.000 van provincie Groningen voor printsysteem 26 januari 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – najaarsprogramma 2020

“printmediatrainingen”

Binnenkort verschijnen de trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Supportmedewerker met ICT/automatiseringskennis (Junior)
  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Grafimedia in cijfers 2020 toont ‘verdeeld’ jaar
  • Inkjetprintkoppen: al meer dan 25 jaar hoogstandjes
  • Top 350 lijst grafische branche USA en Canada
  • Wachten op nieuwe iMacs met nu al vernieuwde M1?
  • Flexorotatiedrukkers roeren zich met focus op training

Reacties

  • Peter Luit op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners
  • Henk Gianotten op High-end printerfabrikanten 2020: Ricoh
  • Henk Gianotten op Discussie over kwaliteit ‘printjes’ van deze tijd? (2)

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing