• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Groots event voor partners/resellers Drukwerkdeal.nl

EVENEMENT - Een prestatie van formaat om ca. 1400 partners/resellers in de Fabrique te Utrecht te ontvangen. Directeur Haico Meijerink en zijn team lieten niets aan het toeval over om het de aanwezigen enorm naar hun zin te maken. En dat lukte zeker met de titel 'Print & Inspire'.

• Leestijd ca. 2 minuten

Het geprinte kantoor

Een dagvullend programma met keynotes (o.a. Antal de Waij, Huib van Bockel, Karl Raats en Renee van Eck), diverse lezingen en workshops. Maar vooral ook voorbeelden van concrete producten (in print) die door de deskundigen in de 'Drukwerkdeal.nl laboratoria' worden bedacht. Niet alleen zomaar verkopen wat de klant vraagt, maar de klant verrassen met 'applicaties' waaraan ze zelf nog niet hadden gedacht. Directeur Haico Meijerink sprak met passie (zie kopfoto met het 'wow' momentje) van 'drukwerk als kunst'. En om dat te onderstrepen vertelde hij dat de gehele aankleding van deze partner/reseller dag grotendeels bestond uit eigen producties. Lourens Scholing, de PR manager achter het merk Drukwerkdeal.nl, vult aan: 'Er gaat echt wel wat werk aan vooraf om zo een programma neer te zetten. We spelen in op de vooruitgang die gewenst wordt door onze partners/resellers. Kijk straks maar naar de lezing van onze commercieel directeur Martijn Jansen. Hij gaat rechtstreeks de interactie aan met de aanwezigen door de meest baanbrekende vragen te stellen omtrent ons merk. Daar leren we van, waardevolle input.'

Een geprinte kartonnen lamp, één van de vele bedachte applicaties binnen Drukwerkdeal.nl

Print & Inspire overtreft alle verwachtingen

Durf

Zelfs het opdienen van heerlijke broodjes was spectaculair

Durf kan het bedrijf niet ontzegd worden. Jansen stelde pittige vragen. Zo een 400 deelnemers gaven in de ochtend (via een mobiele enquête applicatie) hun mening over verschillende onderwerpen zoals het karakter van de verwachtingen rondom Drukwerkdeal.nl, het productaanbod, het 'First Class' service concept, de meest ideale aanlevermomenten van bestanden, aanbevelingen naar anderen en het gebruiksgemak van de website. Dat pakte allemaal goed uit, maar er zaten zeker wat leer elementen in. Goed stukje marketing om een flink deel van je partners/resellers te bevragen naar hun ervaringen met het merk Drukwerkdeal.nl

Hoe leuk is dit, enorme belangstelling voor historisch vakmanschap

Dat print springlevend is werd bewezen door het enorme grote aantal jonge aanwezige 'printliefhebbers' op dit event

Inspirerend

De formule staat als een huis en zal na deze tweede editie zeker navolging krijgen. Of de partners/resellers er (weer) twee jaar op moeten wachten is nog niet zeker. Maar wat wel zeker is, dat de marketing machine van Drukwerkdeal.nl volop draait. Een dag om met positiviteit op terug te kijken.

Laat zien dat je erbij was

 

Deel dit artikel.....


  • Linkedin



  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. Drukwerkdeal helpt ‘resellers’ met co-marketing BEDRIJVEN - Drukwerkdeal wil de komende jaren groeien naar een omzet van 200 miljoen euro. Dat kan niet zonder een forse groei van het aantal ‘resellers’, zegt algemeen directeur Meijerink....
  2. Drukwerkdeal vooral succesvol met eigen event BEDRIJVEN - Martijn Jansen: 'Eigen event belangrijkste troef in offline marketing.' Deel 3 in onze serie marketing van online printbedrijven....
  3. Marco Aarnink terug bij Drukwerkdeal (voor even) Drie dagen lang was het feest in Deventer. Drukwerkdeal bestaat 10 jaar en het nieuwe pand aan de Keulenstraat werd geopend....
  4. Drukwerkdeal.nl introduceert aanleveren tot middernacht MARKETING - Vanaf vandaag kunnen klanten van Drukwerkdeal.nl rekenen op nóg snellere levertijden voor onder meer flyers, posters en briefpapier. De online drukkerij heeft de uiterste aanleverdeadline voor ‘next-day levering’...

Peter Luit

Peter Luit (1958) was sinds 1993 zelfstandig adviseur voor uiteenlopende printmedia vraagstukken. Samen met Erik van Erp zette hij in 2013 printmedianieuws.nl op. Met zijn crossmediale kennis beschrijft hij de balans in de uitdagingen die de verschillende mediakanalen ten opzichte van elkaar hebben.

7 november 2018 door Peter Luit Reageer

Categorie: evenement

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Printmedianieuws met voorspellingen voor het tweede kwartaal 20 mei 2025
  • Igepa sleept MyScania Golden Award in de wacht 20 mei 2025
  • Zolang ze maar goed smaken 20 mei 2025
  • Week van de Grafimedia – webinar 20 mei 2025
  • Senefelder Misset opnieuw ClimateCalc gecertificeerd 19 mei 2025

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2024

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2024 op onze website.

Vacatures binnen de branche vind je natuurlijk op printmediabanen.nl – Powered by C3-werkt!

“printmediabanen”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • A&O fondsgrafimediabranche: voorspelling 2025-2
  • A&O fondsgrafimediabranche: voorspelling 2025-2
  • Printweek enquête: te afhankelijk van grote klanten
  • Digitalisering van de branche ruim halve eeuw gaande
  • KVGO’s algemene vergadering ‘Step into the future’

Reacties

  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Hans Schoolenberg op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.