• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Drukwerkdeal.nl en Communicatieregisseurs* over hun samenwerking

MARKETING - Begin 2017 opende Drukwerkdeal.nl een Experience Center in Dodewaard, op de plek waar vroeger de drukpersen van drukkerij Van Eck & Oosterink stonden. Dat bedrijf was juist een nieuwe koers ingeslagen onder de naam Communicatieregisseurs*, een reclamebureau met de focus op strategie en communicatie.

Sinds die tijd werken commercieel directeur Martijn Jansen van Drukwerkdeal.nl en eigenaar René van Eck van Communicatieregisseurs samen in hun zoektocht naar de perfecte propositie voor drukwerkbestellers. Waar dat naartoe gaat? Wij vroegen het de heren.

René, het verhaal van Drukwerkdeal.nl is bekend. Vertel eens iets over Communicatieregisseurs?

René: 'Mijn vader is het bedrijf, toen nog van Eck & Oosterink, veertig jaar geleden gestart met zijn compagnon Jan Oosterink. Het hele drukkerijgedeelte, daar ben ik mee opgegroeid. Rond 2008 realiseerde ik me dat voor de drukker die wij waren, dat daar geen ruimte meer voor was. Toen dacht ik: drukwerk is gewoon een medium om een boodschap op over te brengen. En die boodschap overbrengen, dat blijft gewoon bestaan. Uiteindelijk zijn er twee bedrijven gekomen, Printendruk en Communicatieregisseurs. Maar wat ik merkte, du moment dat je kiest voor communicatie krijg je de vraag: heb je daar nou verstand van, of heb je verstand van drukken? In 2017 heb ik de keuze gemaakt om te stoppen met het zelf produceren van offsetdrukwerk.'

Hoe kwam de partnership met Drukwerkdeal.nl tot stand?

René: 'Toen ik mijn persen liquide maakte, was de vraag: als ik in de business zit van klanten gelukkig maken, wie zijn dan mijn mogelijke partners? Ik hoorde via een contact in Heerenveen over de mogelijkheden bij Drukwerdeal.nl. Mijn interesse was gewekt, waarna ik heb gebeld en we aan tafel zijn gegaan.'

Martijn: 'Voor Drukwerkdeal.nl was de aanleiding in eerste instantie de omzet op offset die Communicatieregisseurs meeneemt. Maar eenmaal aan tafel zag ik vrij snel andere mogelijkheden. Ik zag dat het persoonlijk contact, het dichtbij zijn, die regionale functie, daar is Communicatieregisseurs fantastisch in. Dat, in combinatie met een Drukwerkdeal Experience Center hier in Dodewaard, zou fantastisch kunnen werken.'

Vertel eens wat meer over het Drukwerkdeal Experience Center?

Martijn: 'De kracht zit ‘m vooral in de beleving, dus de toepassing van onze producten in combinatie met het vakmanschap van Communicatieregisseurs. Een klant kan hier een sample even vasthouden, maar ook geadviseerd worden over toepassingen. Dit is een prachtige plek voor regionale ondernemers om dingen op te steken over hoe zij hun communicatie kunnen versterken. Wat er trouwens ook bij hoort is een pick-up point voor het afhalen van bestellingen.'

We zijn nu ruim een jaar verder. Weten jullie elkaar goed te vinden?

René: 'Ik heb een ontzettende klik met Martijn en de mensen bij Drukwerkdeal.nl. De basis is vertrouwen, maar ik wil ook gewoon van Martijn en Drukwerkdeal.nl leren. Ik ben heel erg op zoek naar partners die mij kunnen faciliteren in deze nieuwe fase die voor Communicatieregisseurs is aangebroken. En ik heb het gevoel Drukwerkdeal.nl daar de juiste partner voor is.'

Martijn: 'Die klik is wederzijds, we zijn in een positieve cirkel terecht gekomen. Dat maakt dat we ook als de dingen even niet zo goed lopen dat vrij gemakkelijk tegen elkaar kunnen zeggen.'

Wat kunnen we verwachten voor de toekomst? Wat zit er nog meer in het vat?

Martijn: 'Met partners als Communicatieregisseurs kunnen we een gedeelte van de markt opvangen dat Drukwerkdeal.nl niet zelf kan bedienen. Dan heb ik het opnieuw over nabijheid, persoonlijke service, samen met je klant een kop koffie drinken. De klik die René en ik hebben, geeft ons de mogelijkheid om uit te zoeken wat daarin de beste vorm is. Het doel is het neerzetten van een mooi schaalbaar model, dat we vervolgens kunnen kopiëren naar andere regio´s. Uiteindelijk moet het niet uitmaken of de regio direct naar Drukwerkdeal.nl, of naar onze partners gaat.'

Geïnteresseerd geworden in de mogelijkheden bij Drukwerkdeal.nl? Of meer weten over het Drukwerkdeal.nl partnerprogramma? Neem contact op met Tom Freriks: of via +31(0) 88 88 55 201. Op de kopfoto: René van Eck (links) en Martijn Jansen (rechts)

Deel dit artikel.....


  • Linkedin



  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. Marco Aarnink verlaat Drukwerkdeal Het begon als een geroutineerde presentatie van de oprichter van Drukwerkdeal over de geschiedenis van zijn bedrijf in het sprekersprogramma van de Grafische Vakbeurs Gorinchem. Maar het eindigde als een...
  2. Nieuwe themacampagne van Drukwerkdeal.nl Reclame maken voor drukwerk, dat gebeurt niet zo vaak. Het KVGO doet al een jaar zijn best met de campagne rond Print Pakt, maar Drukwerkdeal.nl pakt het groots aan, met...
  3. Lentjes nieuwe salesmanager Drukwerkdeal.nl MENSEN - Boeby Lentjes (54) is per direct aan de slag als salesmanager bij Drukwerkdeal.nl. Lentjes gaat zich met name richten op het uitbouwen van de directsalesactiviteiten bij de marktleider...
  4. Online businessmodellen in print – Drukwerkdeal FINANCIEEL - Martijn Jansen is CCO (Chief Commercial Officer) binnen het inmiddels 350 man grote Drukwerkdeal in Deventer. Als onderdeel van moederbedrijf Cimpress zijn - ondanks de grote mate van...

de redactie

Artikelen van 'de redactie' worden verzorgd door de een wisselende samenstelling van de redactie van printmedianieuws en/of gastauteurs.

24 januari 2019 door de redactie Reageer

Categorie: marketing

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Wihabo naar Den Bosch verhuisd 30 juni 2025
  • Nationaal Industriealarm op 1 juli 27 juni 2025
  • Fujifilm onthult nieuwe Jet Press 1160CF 27 juni 2025
  • Jacques Michiels Europese ‘gastheer’ bij Print Island 27 juni 2025
  • 1 juli: ‘Dag van de huis-aan-huiskrant’ 27 juni 2025

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2024

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2024 op onze website.

Vacatures binnen de branche vind je natuurlijk op printmediabanen.nl – Powered by C3-werkt!

“printmediabanen”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Landa: rechtbank bescherming tegen schuldeisers
  • Crown Van Gelder wil windturbine bouwen
  • PPWR verpakkingswet zorgvuldig in de EU-stijgers
  • De Nederlandse papier- en kartonindustrie: 2024
  • Jubilerend printmedianieuws en blokboek te koop

Reacties

  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Hans Schoolenberg op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.