• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Nieuwe themacampagne van Drukwerkdeal.nl

wolters

Reclame maken voor drukwerk, dat gebeurt niet zo vaak. Het KVGO doet al een jaar zijn best met de campagne rond Print Pakt, maar Drukwerkdeal.nl pakt het groots aan, met tv-commercials en een radio campagne. ‘De klant staat centraal.’

logo drukwerkdealDrukwerkdeal.nl, online aanbieder van drukwerk en gepersonaliseerde promotiematerialen, introduceert een nieuwe campagne met als thema: Drukwerkdeal laat zien wie je bent. Met de campagne positioneert Drukwerkdeal.nl zich nadrukkelijk als een canvas waarop klanten hun boodschappen vertellen. ‘Dat is de essentie van onze waardepropositie: wij hebben alle tools om vorm te geven aan jouw imago, met professioneel drukwerk waarmee je gezien wil worden. Dat gegeven hebben we vertaald naar onze communicatiestrategie’, aldus Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl. ‘Klanten en hun verhalen spelen daarin een centrale rol.’

Nieuwe huisstijl

Die klantverhalen gaat Drukwerkdeal.nl overal vertellen: in paid, owned en earned media. En met een geüpdatete huisstijl. Deze week radio 538start de tv-campagne op RTL en Ster, en vanaf volgende week zijn de radiocommercials te horen op Radio 538, Sky Radio, Radio 10 en 100% NL. ‘De online printmarkt gaat door een fase van expansie en professionalisering. Met deze herpositionering richting klantrelevante communicatie en massamedia houden wij het initiatief stevig in handen’, zegt Martijn Jansen. De nieuwe merkbelofte is direct zichtbaar in de tv- en radiocommercials waarmee Drukwerkdeal.nl zijn nieuwe gezicht landelijk op de kaart zet.

Schildersbedrijf

woltersWolters Schildersbedrijf, dat net als Drukwerkdeal.nl Deventer als thuisbasis heeft, speelt in de campagne een grote rol. Zowel de merkstrategie als de commercials zijn ontwikkeld door creative hotshop The Commitments, in co-creatie met het marketingteam en de vormgevers van Drukwerkdeal.nl. ‘De onderlinge samenwerking met alle disciplines binnen Drukwerkdeal.nl is vanaf de eerste dag geweldig goed geweest. Wij kijken vol vertrouwen naar een toekomst waarin we onze doelstellingen behalen met krachtig en helder creatief werk’, volgens Michel de Goede van The Commitments.

Wie deden mee?

drukwerkdeal-personeel-20150402

  • Klant: Drukwerkdeal.nl
  • Campagne Manager: Elvira Hughan
  • CMO: Sylvia Vroklage
  • Commerciële Directie: Martijn Jansen.
  • CEO: Haico Meijerink
  • Media: ZIGT
  • Strategie: Sabine Fenger & Anna Kuiper
  • Bureau: The Commitments
  • Strategie: Wim Michels, Michel de Goede, Bauke Nater & Feli Halve(Media)
  • Rebranding : Maarten Versteege
  • Creatie: Maarten Versteege, Anita Pronk, Martijn de Vreeze Wim Michels, Nick Shonfeld & Jonathan Elbers
  • Account: Michel de Goede
  • Productie: Roos Timmer
  • TVC’s: Regie, Jonathan Elbers / Czar Jr. Productie, Robert Nan
  • Off-line: Teun Rietveld
  • Post: Storm Postproductie
  • Compositie muziek: RJB music. (Ruud Jan Bos)
  • Geluid: Ambassadors (Rens Pluijm)
  • Radio: Soundcircus (Feike de Wit)
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Drukwerkdeal vooral succesvol met eigen event BEDRIJVEN - Martijn Jansen: 'Eigen event belangrijkste troef in offline marketing.' Deel 3 in onze serie marketing van online printbedrijven....
  2. Drukwerkdeal.nl en Communicatieregisseurs* over hun samenwerking MARKETING - Begin 2017 opende Drukwerkdeal.nl een Experience Center in Dodewaard, op de plek waar vroeger de drukpersen van drukkerij Van Eck & Oosterink stonden. Dat bedrijf was juist een...
  3. Lentjes nieuwe salesmanager Drukwerkdeal.nl MENSEN - Boeby Lentjes (54) is per direct aan de slag als salesmanager bij Drukwerkdeal.nl. Lentjes gaat zich met name richten op het uitbouwen van de directsalesactiviteiten bij de marktleider...
  4. Drukwerkdeal.nl ontvangt Prindustry Lentetour Prindustry koppelt grafische professionals aan de diensten van Drukwerkdeal.nl. Met een ‘Lentetour’ eerst door Nederland en vorige week ook in België....

marketing

14 maart 2016 door marketing Reageer

Categorie: marketing Tags: drukwerkdeal, kvgo, Print Pakt

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Cijfers online nieuwsconsumptie 2020 in kaart gebracht 15 januari 2021
  • Opnames voor VIGC #BOPE21 in volle gang 15 januari 2021
  • HYBRID Software overgenomen door Global Graphics 15 januari 2021
  • Startups testen duurzame innovaties op digitale editie Eurosonic Noorderslag 15 januari 2021
  • Oproep brancheverkenning signmarkt door Techniek Nederland 14 januari 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – najaarsprogramma 2020

“printmediatrainingen”

Binnenkort verschijnen de trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Supportmedewerker met ICT/automatiseringskennis (Junior)
  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Nieuwe serie ‘inkjet ontwikkelingen: wie, wat en hoe’
  • Maegis lanceert een revolutionair textielprintsysteem
  • Innovatieve samenwerking als strategische keuze
  • WhatTheyThink over Nederlandse grafische branche
  • Over een maand: de ‘Flex’ editie van #BOPE

Reacties

  • Peter Luit op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners
  • Henk Gianotten op High-end printerfabrikanten 2020: Ricoh
  • Henk Gianotten op Discussie over kwaliteit ‘printjes’ van deze tijd? (2)

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing