• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Nieuwe themacampagne van Drukwerkdeal.nl

wolters

Reclame maken voor drukwerk, dat gebeurt niet zo vaak. Het KVGO doet al een jaar zijn best met de campagne rond Print Pakt, maar Drukwerkdeal.nl pakt het groots aan, met tv-commercials en een radio campagne. ‘De klant staat centraal.’

logo drukwerkdealDrukwerkdeal.nl, online aanbieder van drukwerk en gepersonaliseerde promotiematerialen, introduceert een nieuwe campagne met als thema: Drukwerkdeal laat zien wie je bent. Met de campagne positioneert Drukwerkdeal.nl zich nadrukkelijk als een canvas waarop klanten hun boodschappen vertellen. ‘Dat is de essentie van onze waardepropositie: wij hebben alle tools om vorm te geven aan jouw imago, met professioneel drukwerk waarmee je gezien wil worden. Dat gegeven hebben we vertaald naar onze communicatiestrategie’, aldus Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal.nl. ‘Klanten en hun verhalen spelen daarin een centrale rol.’

Nieuwe huisstijl

Die klantverhalen gaat Drukwerkdeal.nl overal vertellen: in paid, owned en earned media. En met een geüpdatete huisstijl. Deze week radio 538start de tv-campagne op RTL en Ster, en vanaf volgende week zijn de radiocommercials te horen op Radio 538, Sky Radio, Radio 10 en 100% NL. ‘De online printmarkt gaat door een fase van expansie en professionalisering. Met deze herpositionering richting klantrelevante communicatie en massamedia houden wij het initiatief stevig in handen’, zegt Martijn Jansen. De nieuwe merkbelofte is direct zichtbaar in de tv- en radiocommercials waarmee Drukwerkdeal.nl zijn nieuwe gezicht landelijk op de kaart zet.

Schildersbedrijf

woltersWolters Schildersbedrijf, dat net als Drukwerkdeal.nl Deventer als thuisbasis heeft, speelt in de campagne een grote rol. Zowel de merkstrategie als de commercials zijn ontwikkeld door creative hotshop The Commitments, in co-creatie met het marketingteam en de vormgevers van Drukwerkdeal.nl. ‘De onderlinge samenwerking met alle disciplines binnen Drukwerkdeal.nl is vanaf de eerste dag geweldig goed geweest. Wij kijken vol vertrouwen naar een toekomst waarin we onze doelstellingen behalen met krachtig en helder creatief werk’, volgens Michel de Goede van The Commitments.

Wie deden mee?

drukwerkdeal-personeel-20150402

  • Klant: Drukwerkdeal.nl
  • Campagne Manager: Elvira Hughan
  • CMO: Sylvia Vroklage
  • Commerciële Directie: Martijn Jansen.
  • CEO: Haico Meijerink
  • Media: ZIGT
  • Strategie: Sabine Fenger & Anna Kuiper
  • Bureau: The Commitments
  • Strategie: Wim Michels, Michel de Goede, Bauke Nater & Feli Halve(Media)
  • Rebranding : Maarten Versteege
  • Creatie: Maarten Versteege, Anita Pronk, Martijn de Vreeze Wim Michels, Nick Shonfeld & Jonathan Elbers
  • Account: Michel de Goede
  • Productie: Roos Timmer
  • TVC’s: Regie, Jonathan Elbers / Czar Jr. Productie, Robert Nan
  • Off-line: Teun Rietveld
  • Post: Storm Postproductie
  • Compositie muziek: RJB music. (Ruud Jan Bos)
  • Geluid: Ambassadors (Rens Pluijm)
  • Radio: Soundcircus (Feike de Wit)

Deel dit artikel.....


  • Linkedin


  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. Lentjes nieuwe salesmanager Drukwerkdeal.nl MENSEN - Boeby Lentjes (54) is per direct aan de slag als salesmanager bij Drukwerkdeal.nl. Lentjes gaat zich met name richten op het uitbouwen van de directsalesactiviteiten bij de marktleider...
  2. Drukwerkdeal vooral succesvol met eigen event BEDRIJVEN - Martijn Jansen: 'Eigen event belangrijkste troef in offline marketing.' Deel 3 in onze serie marketing van online printbedrijven....
  3. Drukwerkdeal stapt in markt promotionele artikelen MARKETING - Martijn Jansen, commercieel directeur bij Drukwerkdeal, ziet in de ontwikkeling voor de markt van promotionele artikelen veel parallellen met de ontwikkeling van de online printmarkt ruim 10 jaar...
  4. Drukwerkdeal.nl en Communicatieregisseurs* over hun samenwerking MARKETING - Begin 2017 opende Drukwerkdeal.nl een Experience Center in Dodewaard, op de plek waar vroeger de drukpersen van drukkerij Van Eck & Oosterink stonden. Dat bedrijf was juist een...

marketing

14 maart 2016 door marketing Reageer

Categorie: marketing Tags: drukwerkdeal, kvgo, Print Pakt

Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

Ondersteun de campagne van VNO-NCW en MKB Nederland in de strijd tegen de steeds hoger wordende energiekosten

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
multipress “vigc”
drukwerkdeal screen
canon compri
dienstencentrum

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Nieuw bestuursteam voor VKGO 24 maart 2023
  • Xeikon met nieuw instapmodel in label inkjetsegment 23 maart 2023
  • Interpack 2023 positieve voorbode voor drupa 2024? 23 maart 2023
  • Four Pees breidt personele omvang flink uit 22 maart 2023
  • Gouden Giraffe Event Awards 22 maart 2023

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2021/2022

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2022 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Applicatiebeheerder
  • New Business Development Manager
  • Offset Rotatiedrukker
  • Medewerker Millieudienst
  • Machine Operator
  • Commerciële ordermanager met ambitie

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • UPM vermindert papierproductie grafisch en kranten
  • Vertrouwen in de toekomst van papier
  • Gasten uit vele landen op bezoek bij Canon in Venlo 
  • CO₂ uitstoot digitaal afval wordt vaak niet ‘gezien’
  • Afval en circulariteit op Sign & Print Expo’23

Reacties

  • Peter Luit op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Henk Gianotten op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Peter Luit op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Maakt ChatGPT straks het verschil in de branche?

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.