• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Sign & Print Expo 2019: transformatie van beurs naar event

MARKETING - De vernieuwde Sign & Print Expo gaat over enkele dagen van start en de organisatie pakt uit voor de bezoekers. In een eerder stadium werd al duidelijk dat er drie dagen langs hoogwaardige kennissessies plaatsvinden op het gebied van duurzaamheid, creativiteit, innovatie, automatisering en omnichannel communicatie, maar nu worden alle experiences gecommuniceerd.

Met een meet-up room, Innovation Gallery en diverse street art belevenissen belooft de traditionele beurs de stap te maken naar een fascinerend event. “We lichten de meest in het oog springende experiences uit. Bezoekers kunnen hier handig gebruik van maken door hun bezoek alvast voor te bereiden”, zegt Rowdy van den Nieuwenhuizen, Marketing Event Manager Sign & Print Expo.

200 experts onder een dak

Bezoekers die op zoek zijn naar de nieuwste mogelijkheden, trends en technieken in de sign- en print branche, naar nieuwe inspiratie, of weet je al welke kant je op wilt maar ben je nog zoekende naar die exclusieve uitstraling voor je bedrijf/merk waarmee je een voorsprong voor jezelf creëert ten opzichte van je concurrentie? Tijdens Sign & Print Expo komen bezoekers in contact met 200 gespecialiseerde exposanten. Deze experts beantwoorden alle vraagstukken en brengen bezoekers op de hoogte van de nieuwste innovaties en oplossingen op het gebied van visuele communicatie.

Innovation Gallery: een onsite expositie met de belangrijkste innovaties vanuit de exposanten

Op Sign & Print Expo kom je als bezoeker langs om inspirerende, nieuwe ideeën op te doen in de vele mogelijkheden die de sign- en printindustrie bieden. Een 42-tal exposanten hebben innovaties aangeleverd die kans maakten op een plekje op de Innovation Gallery. Uiteindelijk heeft de jury, samengesteld door het CMBO en FESPA, 16 innovaties uitgekozen die onsite onderworpen worden aan de mening van de professionele bezoeker. Naast de publieksvakprijs wordt op donderdag 28 maart 2019 om 16.00 uur ook een juryvakprijs uitgereikt aan de innovatie van 2019.

Carrièreplein: dé toekomst van grafimedia en visuele communicatie

De toekomst van deze sectoren staat al jarenlang onder druk. Steeds minder jongeren kiezen ervoor om zich te specialiseren in deze sector. Sign & Print Expo luidt de noodklok en organiseert daarom in samenwerking met een aantal exposanten een carriereplein om o.a. jongeren warm te maken voor deze sectoren. Op het carrièreplein krijgt iedereen de kans om de openstaande vacatures te bekijken, je CV door experts te laten controleren én een professionele foto te laten maken voor LinkedIn of CV. Hier kunnen bezoekers ook in gesprek gaan met de aanwezige professionals om een vacature te bespreken, advies in te winnen en een goede indruk te krijgen van de branche.

Voelwand MaterialDistrict: ervaar, bekijk en voel de unieke creatieve printmogelijkheden

Boeken, magazines en verpakkingen gaan allemaal dagelijks door onze handen. Papier is bij uitstek geschikt om de meest uiteenlopende effecten in te verwerken, en van bijzondere grondstoffen te maken. Papier gemaakt van tomatenvezels, spijkerbroeken of steen? Papier dat eruitziet als beton, voelt als fluweel, ruikt als rubber, de structuur heeft van leer of hout? Op deze voelwand ervaar je de meest bijzondere en moderne papiersoorten en prints en technieken speciaal voor Sign & Print Expo geselecteerd. Als expert op het gebied van zintuigmarketing zal Annemarie Kleve hier drie dagen lang bij aanwezig zijn voor ondersteunende uitleg en presentatie.

Naast de bovengenoemde experiences is er nog veel meer te beleven. Bekijk de timetables voor het kennistheater en zorg ervoor dat jij de sessies meepakt die interessant voor jou zijn. Alle experiences zijn hier terug te vinden.

Openingstijden Sign & Print Expo 2019

Sign & Print Expo is op 26, 27 en 28 maart 2019 te bezoeken in Evenementenhal Gorinchem. Op 26 en 27 maart is de vakbeurs geopend van 13.00 tot 21.00 uur en op 28 maart van 10.00 tot 17.00 uur. Voor meer informatie: www.signprintexpo.nl.

Deel dit artikel.....


  • Linkedin


  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. Meet-up sessies van Adobe Certified Experts op Sign & Print Expo 2019 EVENEMENT - De creatieve sector is zich niet altijd bewust van de mogelijkheden die sign en print te bieden hebben. Sign & Print Expo 2019 pakt groots uit om dit...
  2. Duurzaamheid sub-thema Sign & Print Expo 2019 EVENEMENT – Bijna de helft van de Nederlanders beaamt het belang dat duurzame of maatschappelijk verantwoordelijke aspecten een belangrijke rol spelen bij de aanschaf van producten en diensten. De duurzaamheidtrends...
  3. Sign & Print Expo 2019: ‘kunst met een boodschap’ MARKETING - Het thema 'street art' moet naast producenten vooral ook de creatieve branche trekken naar een beurs waar het onderscheid tussen sign en print naadloos in elkaar overgaat. Rowdy...
  4. Geslaagde eerste editie Sign&Print Expo 2019 Sign en Print kunnen dicht bij elkaar staan, maar ook mijlen ver uiteen. Dat bleek uit de veelheid producten, toepassingen en diensten die tijdens Sign&Print Expo 2019 werden getoond....

marketing

22 maart 2019 door marketing Reageer

Categorie: evenement, marketing Tags: sign&print expo 2019

Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

Ondersteun de campagne van VNO-NCW en MKB Nederland in de strijd tegen de steeds hoger wordende energiekosten

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
multipress “vigc”
drukwerkdeal screen
canon compri
dienstencentrum

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Nieuw bestuursteam voor VKGO 24 maart 2023
  • Xeikon met nieuw instapmodel in label inkjetsegment 23 maart 2023
  • Interpack 2023 positieve voorbode voor drupa 2024? 23 maart 2023
  • Four Pees breidt personele omvang flink uit 22 maart 2023
  • Gouden Giraffe Event Awards 22 maart 2023

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2021/2022

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2022 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Applicatiebeheerder
  • New Business Development Manager
  • Offset Rotatiedrukker
  • Medewerker Millieudienst
  • Machine Operator
  • Commerciële ordermanager met ambitie

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • UPM vermindert papierproductie grafisch en kranten
  • Vertrouwen in de toekomst van papier
  • Gasten uit vele landen op bezoek bij Canon in Venlo 
  • CO₂ uitstoot digitaal afval wordt vaak niet ‘gezien’
  • Afval en circulariteit op Sign & Print Expo’23

Reacties

  • Peter Luit op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Henk Gianotten op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Peter Luit op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Maakt ChatGPT straks het verschil in de branche?

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.