• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Drukwerkdeal op Maat: jubileumboek op eredivisieniveau

hilarius

MARKETING - Een zes-en-een-half centimeter dik en meer dan vijf kilo zwaar boek om je honderdjarige bestaan mee te vieren: dat is niet voor iedereen weggelegd, maar voetbalclub AZC uit Zutphen deed het. Samen met reclamebureau Hilarius en Drukwerkdeal Op Maat.

• Leestijd ca. 3 minuten

Een dienst van Drukwerkdeal.nl die resellers in de grafische sector helpt met complexere projecten dan de standaard flyers-folders-visitekaartjes waar de internetdrukker groot mee is geworden. Directeur van Hilarius Wilber de Heus vertelt over zijn ervaringen.

Wilber, met welke vraag kwam de voetbalvereniging bij je?

Wilber: “Nou, ik wist al acht jaar lang dat de club bezig was met het ontwikkelen van een jubileumboek. Je weet al ver van tevoren dat je honderd jaar gaat bestaan. Freddy Burgers, een vrijwilliger van de club, heeft het hele boek opgemaakt onder begeleiding van ons. We hebben eerst een basis gemaakt, zodat hij vooruit kon. Hij heeft het allemaal thuis in de avonduren gemaakt, nachten en weekenden eraan gewerkt. Toen heeft de club ons gevraagd of we ze konden begeleiden bij het produceren van het boek. Nou, dat doen we graag. Ik heb meteen Antoine [Dielissen – accountmanager bij Drukwerkdeal.nl – red] gebeld”.

Hilarius Drukwerkdeal

Uiteindelijk is het boek 672 pagina’s dik geworden. Wisten jullie meteen al dat het zo’n dik boek zou worden?

Wilber: “Ja, ongeveer. We hebben Freddy voorbereid op wat er ging komen. Je hebt het over het voortraject, teksten schrijven, foto’s erbij zoeken, tabellen maken. Je kan het zo gek niet bedenken. En dan nog het opmaken, het plaatsen van de foto’s, het laten inlopen van de tekst, nakijken…”
Antoine: “Het was best wel een complex project waarin heel wat dingen mis kunnen gaan. Kijk maar naar het bandpapier. Bij de perscontrole kwam er een afdruk van het omslag te liggen waar we geen van allen blij mee waren. Waardoor we de keuze hebben gemaakt die na lithocorrectie over te drukken. Die tijd hadden we ingecalculeerd”.

Op welk punt in zo’n traject kom je uit bij Drukwerkdeal Op Maat?

Wilber: “Op het moment dat de club vroeg om een offerte. Ik wist wat ze te besteden hadden. Toen was het eigenlijk heel makkelijk”.
Antoine: “Je kwam bij ons met het jubileumboek van Cambuur, wat AZC volgens mij ook voor ogen had. Zo’n stoeptegelboek. Dat was wel een grappige bijkomstigheid. Want dat dat boek van Cambuur heb ik ooit begeleid in de technische realisatie (bij een vorige werkgever, red)”.
Wilber: “Dat gaf ook een goed gevoel. En of het boek nou een centimeter dik is of vijf, het blijft natuurlijk hetzelfde type product”.

Hilarius drukwerkdeal op maat

Hoe heb je het hele proces ervaren?

Wilber: “Dat was mooi. We hoefden zelf niet te produceren, we hebben het alleen begeleid. Dat was hartstikke mooi om te doen. Met Freddy erbij, die was hartstikke enthousiast, Antoine ook enthousiast. Uiteindelijk was de presentatie van het boek zelf een kippenvelmoment. Fantastisch, voor een amateurclub in de tweede klasse.
Antoine: “Ik vind het uniek dat een amateurclub uit Zutphen zoiets kan produceren. Een boek als dit, wie hebben er nou allemaal zo een? Feyenoord, Twente, Ajax, Cambuur, Sparta. En nou komt er zo’n boek van een amateurclub met achthonderd leden”.
Wilber: “Dat is ongekend”.

Hoe vond je het boek, toen je het voor het eerst in handen kreeg?

Wilber: “Het was perfect, supermooi. Ik ben ook gelijk naar Freddy gereden, van hier jongen, hier heb je je boek. En toen kwamen de traantjes. Van acht jaar bloed, zweet en tranen. Dat was mooi”.

Meer weten over wat Drukwerkdeal Op Maat voor jou kan doen? Lees hier meer of bel direct met Antoine Dielissen: 088 88 55 474

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Drukwerkdeal.nl introduceert aanleveren tot middernacht MARKETING - Vanaf vandaag kunnen klanten van Drukwerkdeal.nl rekenen op nóg snellere levertijden voor onder meer flyers, posters en briefpapier. De online drukkerij heeft de uiterste aanleverdeadline voor ‘next-day levering’...
  2. Nieuwe themacampagne van Drukwerkdeal.nl Reclame maken voor drukwerk, dat gebeurt niet zo vaak. Het KVGO doet al een jaar zijn best met de campagne rond Print Pakt, maar Drukwerkdeal.nl pakt het groots aan, met...
  3. Drukwerkdeal.nl en Communicatieregisseurs* over hun samenwerking MARKETING - Begin 2017 opende Drukwerkdeal.nl een Experience Center in Dodewaard, op de plek waar vroeger de drukpersen van drukkerij Van Eck & Oosterink stonden. Dat bedrijf was juist een...
  4. Marco Aarnink over 10 jaar Drukwerkdeal Topondernemer Marco Aarnink mocht bij het jubileumfeest van het bedrijf dat hij tien jaar geleden oprichtte niet ontbreken. Samen met marketing- en communicatiemanager Sylvia Vroklage vertelt hij over het succesverhaal...

marketing

29 mei 2019 door marketing Reageer

Categorie: marketing Tags: drukwerkdeal op maat, Hilarius

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Digital Marketing Estafette van CustomerTalk 18 januari 2021
  • Vier uitgevers richten advertentieplatform AdLocal op 18 januari 2021
  • Cijfers online nieuwsconsumptie 2020 in kaart gebracht 15 januari 2021
  • Opnames voor VIGC #BOPE21 in volle gang 15 januari 2021
  • HYBRID Software overgenomen door Global Graphics 15 januari 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – najaarsprogramma 2020

“printmediatrainingen”

Binnenkort verschijnen de trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Supportmedewerker met ICT/automatiseringskennis (Junior)
  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Deelnemen aan virtuele drupa 2021 voor 4900 euro?
  • Nieuwe serie ‘inkjet ontwikkelingen: wie, wat en hoe’
  • Maegis lanceert een revolutionair textielprintsysteem
  • Innovatieve samenwerking als strategische keuze
  • WhatTheyThink over Nederlandse grafische branche

Reacties

  • Peter Luit op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners
  • Henk Gianotten op High-end printerfabrikanten 2020: Ricoh
  • Henk Gianotten op Discussie over kwaliteit ‘printjes’ van deze tijd? (2)

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing