• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

INKISH ‘Learn with Us’ over inkjetontwikkelingen

EVENEMENTEN - In het verlengde van onze serie over inkjetontwikkelingen vindt bij onze mediapartner INKISH een 5-daags online event plaats vanuit diverse invalshoeken over inkjet, de markten en de toepassingen.

• Leestijd ca. 2 minuten

Geen enkele andere ontwikkeling krijgt zoveel aandacht als inkjet. In vergelijking tot de verschillende tonerontwikkelingen vanaf het einde van het vorige millennium, blijken de inkjetontwikkelingen zich enorm te versnellen. De vraag is, welke invloed die ontwikkelingen hebben op de inkjettechnologie zelf, workflows, markten en toepassingen.

INKISH inkjet van 15 tot en met 19 februari.

100% live - What You See Is What You Get

INKISH heeft zichzelf geen makkelijke opgave 'opgelegd', de vijf dagen vanaf 15 tot en met 19 februari zijn live. Natuurlijk zal niemand in staat zijn alle vijf de dagen van 10:00 tot 16:00 uur met volledige aandacht achter het beeldscherm plaats te nemen. Daarom vereist elke sessie een eigen inschrijving. Het programma is zeer diverse qua samenstelling. Het vergt even wat tijd om een reeks sessies te kiezen, die in lijn is met de eigen interesses. Om de keuzes eenvoudiger te maken, heeft de redactie van printmedianieuws een 'onderwerp gerichte' indeling gemaakt.

Programma

Klik op de namen voor de link naar de inschrijving per sessie.

  • Aftrap door de dagvoorzitters: Jean Lloyd en Morten B. Reitoft (INKISH)
  • Technologie: Chris Schowalter (EFI), Juan Cano (Screen), Erik van Sloten (Bobst), Carlo Sammarco (Screen), Jamie Walsh, Jonathan Malone-McCrew, Mary Ann Rowan (Solimar), Yashuo Taketsugu, Colin Flinn (Horizon), Adrian Mayr (Müller Martini), Lance Martin (MBO)
  • Klantbeleving/marketing/bewegingen: John Thew en Jason Holland (THE CRM Agency), Isla Munro (Dragonfly), Ingo Raab (Burda), Alex Oldfield (HP), Rob Kruithof Kremer (Screen), Eef de Ridder en Sander Sondaal (Ricoh), Rick Bravo en Stephen Goddard (HP)
  • Onderzoek en ontwikkeling: Elizabeth Gooding en Ralf Schlöser (Inkjet Insight)
  • Productie praktijk: Marc Freitag (Livonia), Liisa Ohlsson, Brod Geary en Thomas Wimmer (Mondi)

Met bovenstaande sprekers is het hele speelveld afgedekt vanaf onafhankelijk onderzoek, MIS/workflow, technologie/printsystemen, productie en uiteindelijke klantbeleving.

Koppen, printsystemen en applicaties

Intussen maakt de redactie het vervolg op de inmiddels verschenen inleiding en het overzicht van de belangrijkste inkjetkop-ontwikkelingen. In de volgende twee artikelen komt de focus te liggen op de toepassing van bepaalde koppen binnen specifieke printsystemen en de daarvoor meest geschikte applicatiegebieden.

Visie meeste leveranciers op zowel toner als inkjet gericht

In de serie high-end printerfabrikanten, die eind december voor de zesde keer werd afgerond, blijkt dat verreweg de meeste ontwikkelaar blijven geloven in zowel toner als inkjet. Ze zien wel dat de inkjetontwikkelingen snel gaan, en dat toner technologisch gezien is uitontwikkeld. Toch zijn er vooral verschuivingen waar te nemen, waarbij toner vaker terechtkomt in heel specifieke toepassingen, waarbij ook buiten het CMYK kleurgamma naar oplossingen wordt gezocht door zowel binnen CMYK daarbuiten te treden, maar ook speciale kleuren toe te voegen. In die zin blijven er meer dan voldoende argumenten om toner in relatie tot de gewenste marktapplicaties te blijven volgen.

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Ook INKISH.TV denkt dat drupa 2021 niet doorgaat EVENEMENT - De speculaties over drupa 2021 blijven aanhouden. Aanvankelijk was corona de eerste aanleiding om drupa 2020 uit te stellen. Maar naarmate de tijd verstrijkt was corona 'slechts' het...
  2. De INKISH analyse over de werkwijze van drupa EVENEMENT - De redactie kan zich zo voorstellen dat de branche zich op dit moment nauwelijks bezighoudt met drupa. Voor exposanten, zowel nationaal als internationaal is het best een 'flink...
  3. Bernd Zipper bij INKISH: niet zomaar online print BRANCHE - Het aantal online trainingen, seminars en interview groeit met de dag. Soms diepgaande technische kennis, soms algemeen beschouwend. Het Deense bedrijf INKISH was al eerder bekend van de...
  4. Voor de 4e keer: Top-5 high-end printerfabrikanten TOELEVERANCIERS - In 2015 startten we met de serie 'Top-5 high-end printerfabrikanten'. Een goed gelezen serie door zowel de fabrikanten zelf als door de (potentiële) eindgebruikers. Wat zijn de belangrijkste...

Peter Luit

Peter Luit (1958) is sinds 1993 zelfstandig adviseur in de volledige breedte van de mediawereld. Hij schreef vele jaren voor het Grafisch Weekblad en weet op objectieve wijze de verhoudingen tussen printmedia en digitale media te positioneren.

2 februari 2021 door Peter Luit Reageer

Categorie: evenement Tags: inkish, inkjet

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen canon

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Viscom gaat in mei ‘gewoon’ door 26 februari 2021
  • BVDM vindt prijsverhogingen papier zorgelijk 26 februari 2021
  • ADC Nederland investeert in Canon varioPRINT iX3200 25 februari 2021
  • Vijf livestreams van Diergaarde Blijdorp op reclamedisplays 25 februari 2021
  • Leuke klus met weinig effect: verkiezingsborden 24 februari 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – najaarsprogramma 2020

“printmediatrainingen”

Binnenkort verschijnen de trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • DTP- en productiemedewerk(st)er
  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Mediahuis zegt in jaarcijfers 2020 weinig over print
  • Strijd tegen JA/JA-stickers verloren zaak?
  • Inkjet jaagt vraag op naar end-to-end workflows
  • Leveranciers in afwerking en hun ‘inkjet’ klanten
  • Niels Postma opent grenzen

Reacties

  • Mario Klomp op Grafimedia in cijfers 2020 toont ‘verdeeld’ jaar
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving
  • Peter Luit op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing