PRODUCTIE INNOVATIE – Vorige week maakte de redactie een samenvattende analyse van deel 1 onder deze titel. De inhoud kwam tot stand door een artikel van De Duitse ‘print consultant’ Ralf Schlozer, die voor Inkjet Insight de kansen rondom inkjet voor online printbedrijven in kaart bracht. Vandaag deel 2.
Premium...
Kansen voor inkjet vooral bij online printbedrijven
PRODUCTIE INNOVATIE – De Duitse ‘print consultant’ Ralf Schlozer schrijft met enige regelmaat voor het Amerikaanse platform Inkjet Insight van Elizabeth Gooding. In twee afleveringen maakte hij een analyse over de kansen van inkjet voor online printbedrijven. Onze redactie maakte – ook in twee afleveringen – een samenvatting met waar nodig kanttekeningen. Deel 1.
Premium...
Royal Mail weert milieuonvriendelijke printprocessen
BRANCHE – Begin januari van dit jaar verschenen al verschillende berichten in de media dat het Engelse Royal Mail nieuwe milieurichtlijnen ging toepassen, waarbij nogal wat discusie ontstond over de recyclebaarheid van geprinte of gedrukte media met conventionele inkten, toners of inkjetinkten.
Premium...
InkjetInsight geeft volledig overzicht inkjetmarkt
EVENEMENT – Op de eerste dag van het INKISH inkjet online event mag de bijdrage van Elizabeth Gooding en Ralf Schlözer van InkjetInsight zeker de ’top-keynote’ worden genoemd.
Premium...
Ralf Schlozer: “De status van inkjet in online print”
PRODUCTIE INNOVATIE – Ralf Schlozer is een onafhankelijk analist/onderzoeker in het printmedia segment, en publiceerde onlangs zijn bevindingen rondom inkjet in de online printwereld voor de publicatie Inkjet Insight. De redactie maakte de volgende samenvatting met hier en daar wat nuances.
Premium...

Reacties