BUITENLAND – Voorafgaand aan een uitzending maakt de vrijwilliger een eerste voorlopig actieplan. Hij of zij doet dat aan de hand van de door de ondernemer geformuleerde vraagstelling, aangevuld met aandachtspunten die verkregen zijn uit de contacten met de ondernemer in de aanloop naar de start van het adviestraject. Het laatste deel uit een serie van drie.
Premium...
De klant van nu: veeleisend, duurzaamheid en hybride
BEDRIJVEN – Kenmerken van klanten van de grafimedia onderneming anno nu kunnen het beste getypeerd worden als veeleisend, aandacht voor duurzaamheid en hybride werkend.
Premium...
Kansen voor inkjet vooral bij online printbedrijven -2
PRODUCTIE INNOVATIE – Vorige week maakte de redactie een samenvattende analyse van deel 1 onder deze titel. De inhoud kwam tot stand door een artikel van De Duitse ‘print consultant’ Ralf Schlozer, die voor Inkjet Insight de kansen rondom inkjet voor online printbedrijven in kaart bracht. Vandaag deel 2.
Premium...
Kansen voor inkjet vooral bij online printbedrijven
PRODUCTIE INNOVATIE – De Duitse ‘print consultant’ Ralf Schlozer schrijft met enige regelmaat voor het Amerikaanse platform Inkjet Insight van Elizabeth Gooding. In twee afleveringen maakte hij een analyse over de kansen van inkjet voor online printbedrijven. Onze redactie maakte – ook in twee afleveringen – een samenvatting met waar nodig kanttekeningen. Deel 1.
Premium...
Commerciële ontwikkelingen bij Durst Benelux
BEDRIJVEN – Onlangs is Pedro Overmeer aangesteld als Business Development Manager bij Durst Benelux. Gezien zijn loopbaan tot op heden bij verschillende handelshuizen en producenten van grafische machines en materialen zal Overmeer bij velen in de branche niet onbekend zijn.
Premium...
Innoveren en excelleren in de grafimedia industrie (1)
PRODUCTIE INNOVATIE – Menig grafisch bedrijf is de afgelopen jaren beland op een, wat genoemd wordt, ‘key turning point’ in haar levenscyclus. Zeker voor het uitvoeren van traditionele activiteiten is er sprake van een groot aanbod.
Premium...
Websites KVGO Ledenraad-bedrijven onder de loep
In een serie van drie afleveringen nemen we steeds drie websites onder de loep van bedrijven, die deel uitmaken van de KVGO Ledenraad uit de segmenten groot, midden en klein. We kijken naar diverse aspecten, die vooral gericht zijn op een duidelijke marketing propositie naar opdrachtgevers voor de grafische branche.
Premium...
Reacties