• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

De beste folders van Nederland

foldersWie wint de Beste Folder Award en wie de Folder Vakprijs? Maar liefst 2 prijzen voor de beste folders van Nederland zullen worden uitgereikt tijdens het Brievenbusreclame Congres op donderdag 21 mei a.s.

bbrDe afgelopen weken hebben consumenten weer kunnen stemmen op hun favoriete folder. Consumenten konden kiezen uit drie categorieën: Nationaal food, Nationaal non-food en Regionaal. Per folder kon specifiek aangegeven worden welk onderdeel het hoogste wordt gewaardeerd.

De genomineerden in de categorie Nationaal food zijn: Dirk, Hoogvliet en PLUS. De folders van Intratuin, Xenos en Zinzi zijn de genomineerden in de categorie Nationaal non-food. Boer Staphorst en Klein gaan de strijd met elkaar aan in de categorie Regionaal.

De winnaars van de derde editie van de Beste Folder Award worden op donderdag 21 mei tijdens het Brievenbusreclame Congres bekend gemaakt.

Folder Vakprijs

De Folder Vakprijs wordt dit jaar spannender dan ooit! De vakjury heeft de genomineerden bepaald: Lidl, Zeeman en Hornbach. De vakjury heeft de folders beoordeeld op aspecten zoals innovatie, regelmaat, merkbouw, onderdeel van de communicatie- mix en opvallendheid. Daarnaast zijn ‘call to action’ en creativiteit beoordeeld. De bezoekers van het BBR Congres zullen door het uitbrengen van hun stem bepalen wie er met de prijs naar huis gaat! Tijdens een interview met Sofie van den Enk (dagvoorzitter) zullen Caroline van Turennout, Manager Marketing & Communication Europe Zeeman, Michel van Slingerland, Marketing Manager Hornbach en Erik Hogenboom Hoofd Marketing & Actiecommunicatie Lidl hun visie geven en de bezoekers overtuigen om op hun folder te stemmen.

Abonnees van printmedianieuws krijgen 50 euro korting op de normale toegangsprijs van € 295. (Bij opmerkingen kortingscode invullen: PMN2015). Inschrijven via de BBR website.

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. 20e Brievenbusreclame in ‘ban’ van A’damse folders EVENEMENT - De aankondiging door dagvoorzitter Maarten Bouwhuis liet er al geen gras over groeien. Voor- en tegenstanders van de JA/JA Stickers zouden voor het eerst buiten de politiek de...
  2. Papieren folders steeds belangrijker voor consument supermarkt De oplage van gedrukte dagbladen en tijdschriften mag dan langzaam teruglopen, de papieren folder doet het nog steeds erg goed, zegt Deloitte. Meer dan de helft van de consumenten gebruikt...
  3. Sfeerimpressie ‘brievenbusreclame 2015’: print springlevend Met een nieuwe formule was de beleving van het congres 'Brievenbusreclame' in De Glazen Ruimte zeker de moeite waard. Met ruim 200 deelnemers was er voor elke wat wils: visie,...
  4. Alles over de JA/JA sticker en de foldermarkt MARKETING - Deze Retail Only is uitsluitend toegankelijk voor retailer & merkfabrikant. Als retailers onder elkaar de veranderingen in de foldermarkt bespreken. Wat zijn de eerste ervaringen met de ja-ja...

marketing

14 mei 2015 door marketing Reageer

Categorie: marketing Tags: brievenbusreclame

Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
multipress “vigc”
drukwerkdeal screen
canon compri
dienstencentrum

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Nieuwe KVGO directeur Brecht Grieten stelt zich voor 7 juli 2022
  • GOC met nieuwe reeks opleidingen 7 juli 2022
  • Oprichting Postcommissie binnen DDMA 7 juli 2022
  • Brancheorganisatie SI’BON: “Montagetarief ging in drie jaar tijd 10% omhoog.” 6 juli 2022
  • Massaal uitnodigingskaarten voor feestjes 6 juli 2022

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2021/2022

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2022 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Commercieel Medewerker
  • Machine Operator
  • Customer Success Medewerker
  • Medewerker Snij/Wikkel machine
  • Speciaal Drukker Conventioneel
  • Ordermanager

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Nieuwe KVGO directeur Brecht Grieten van start
  • HQ fullcolour 3D-printer pioniert in hybride markten
  • Grafisch dagboek uit Soni – Tanzania (deel 1)
  • Arbeidsvoorwaarden aantrekkelijker maken, hoe dan?
  • Recht op bonus bij negatief resultaat?

Reacties

  • Gerald Petersen op Discussie JA/JA-sticker gaat onverminderd door
  • Gerald Petersen op Onderzoek papierschaarste USA bij 300 drukkerijen
  • Peter Luit op #BOPE2022: Online print geen one-size fits all
  • Henk Gianotten op #BOPE2022: Online print geen one-size fits all
  • Hans Schoolenberg op Vandaag geen Algemene Vergadering KVGO

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.