• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Alles over de JA/JA sticker en de foldermarkt

MARKETING - Wat zijn de eerste ervaringen met de ja-ja sticker in Amsterdam? Wat zijn de alternatieven? Welke kansen biedt de technologie? Wat weten we van de impact digitaal versus print? Wat zijn de kostenaspecten van verschillende opties? 

Doelstelling

Na deze bijeenkomst neemt u met meer kennis uw marketing besluiten. Kunt u het bereik optimaliseren. En kunt u medewerkers, directie en klanten (!) beter informeren.

Relevante actuele informatie

De nieuwste stickerpenetratie- en bereikcijfers in A’dam. De status van de campagnes van retailers en verspreiders/drukkerijen in reactie op de opt-in regeling voor de folder. De mogelijkheden van optimalisatie van de eigen folder. Een heldere blik op de alternatieven, zoals de folderpakketten op maat, inserten, digitale folder, nieuwe huis-aan-huis initiatieven. Uit eerste hand informatie over de vergelijkbare ontwikkelingen in Denemarken en hun impact daar.

Kwalitatieve bijdragen

Door Caroline van Turennout, voorzitter van de retailers vereniging Retail Media Initiatief. Kennispartner BBR Academy, HPG, Marcel Veenstra. Coop Denemarken, strateeg Wolfgang Pohlentz. En Herbert Haaij, initiator BBR Congres & Academy.

Wie zijn er?

De eerste inschrijvingen zijn binnen. Retailers uit food, fashion, huisdecoratie, elektronica, tuin en bouwmarkten hebben zich al aangemeld. Let op: Vol = Vol

Wat wij van de deelnemers verwachten

Actieve participatie en openheid. De wil om visies, ideeën, meningen en ervaringen te delen. Dat alles in een informele sfeer. Neem ook een collega mee om samen nog meer uit deze unieke sessie te halen.

Deel dit artikel.....


  • Linkedin



  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. De folder is onverwoestbaar en tijdloos Bijna 180 bezoekers trok het seminar ‘Hoera voor de folder’ gisteren in Het Glazen Huis in Maarssen. Wat de sprekers betreft heeft de folder nog een mooie toekomst voor zich,...
  2. Druckerei Jungfer haalt 13 miljoen euro uit Nederlandse foldermarkt De Duitse drukkerij Jungfer is pas vijf jaar actief in Nederland, maar weet al 13 miljoen euro omzet uit ons land te halen. ‘We drukken hoofdzakelijk folders’, zegt Sebastiaan Baaijens....
  3. Utrecht loopt vooruit op hoger beroep JAJA sticker BRANCHE - Utrecht wacht het hoger beroep in de JAJA kwestie in Amsterdam niet af. Dat hoeft ook niet, elke gemeente staat - tot nu toe - nog op zichzelf...
  4. Retail Crossmedia Summit: papieren folder of een app? Herbert Haaij is de man achter de tweede Retail Crossmedia Summit, welke op 11 februari wordt gehouden in Utrecht. Retailers uit diverse marktsegmenten, bureaus, verspreiders, en toeleveranciers vormen de basis...

marketing

6 maart 2018 door marketing Reageer

Categorie: marketing Tags: BBR, folders, JA-JA-sticker, zeeman

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Nieuw CRON Dual Drum CTP-systeem voor Control Media 13 juni 2025
  • Landa Digital Printing schrapt 20% van haar werknemers 13 juni 2025
  • Thijsen Drukkerij in Geldermalsen failliet 12 juni 2025
  • Kleuters ontdekken techniek met circulair printmateriaal van Probo 12 juni 2025
  • Probo met eigen productie in Duitsland 11 juni 2025

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2024

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2024 op onze website.

Vacatures binnen de branche vind je natuurlijk op printmediabanen.nl – Powered by C3-werkt!

“printmediabanen”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Landa schrapt mogelijk 100 arbeidsplaatsen
  • Europese Walstead Group wordt te koop aangeboden
  • De ‘industrie situatie’ bij onze buurlanden
  • Alle Apple besturingssystemen maken sprong naar 26
  • Eerste Komori J-throne 29 installatie komende zomer

Reacties

  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Hans Schoolenberg op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.