• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Is landelijk beleid JA/JA-sticker de oplossing?

BRANCHE – Ramona van den Bosch schreef een column op de website van MKB Nederland, waarin zij duidelijk maakte dat de organisatie het NEE/NEE systeem prima vindt werken. Die mening vormde de basis van een gesprek met VNG (Vereniging van Nederlandse Gemeenten) over het veel besproken onderwerp. Op weg naar een landelijk JA/JA beleid?
Premium...

25 oktober 2019 door Peter Luit Reageer

Categorie: branche Tags: folders, haarlem, ja/ja, MKB Nederland, tilburg, VNG

Alles over de JA/JA sticker en de foldermarkt

MARKETING – Deze Retail Only is uitsluitend toegankelijk voor retailer & merkfabrikant. Als retailers onder elkaar de veranderingen in de foldermarkt bespreken. Wat zijn de eerste ervaringen met de ja-ja sticker in Amsterdam. Wat zijn de alternatieven. Welke kansen biedt de technologie. Wat weten we van de impact digitaal versus print. Wat zijn de kostenaspecten van verschillende opties. 
Lees verder...

6 maart 2018 door marketing Reageer

Categorie: marketing Tags: BBR, folders, JA-JA-sticker, zeeman

‘Online is vriend, niet de vijand van print’

EVENEMENT – Blokker was met 4 deelnemers aanwezig op het Brievenbusreclame congres in de Hallen te Amsterdam. Ondanks de berichten in de media rondom deze retailketen kijkt het bedrijf positief naar de markt en de door hun ingezette mediakanalen. In print en online.
Lees verder...

19 mei 2017 door Peter Luit Reageer

Categorie: evenement Tags: brievenbureclame, folders, online, personaliseren

Weekendopinie: Folderverbod Amsterdam kansloos

Nieuw is de ‘JA-JA’ sticker niet . Al in 2013 werd deze ‘opt-in’ geïntroduceerd, in tegenstelling tot de ‘opt-out’, waarbij u alleen moest aangeven of u juist iets niet zou willen ontvangen. ‘NEE-NEE’ tegenover ‘JA-JA’ is een idee van de Partij voor de Dieren. Kansloos.
Premium...

11 maart 2016 door Peter Luit Reageer

Categorie: branche Tags: folders, milieu

Cijfers NOM Folder Monitor 2015: print domineert

Alke Bassler – research manager bij GfK Media – presenteerde tijdens het congres Brievenbusreclame 2015, de gemiddelde cijfers in de retailbranche. Printmedianieuws zet een aantal een aantal feiten op een rij.
Premium...

28 mei 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: evenement Tags: folders, NOM, onderzoek

Wordt er geknabbeld aan het effect van de papieren folder?

opdrachtgevers

Iedereen is het er over eens, metingen aan on-line campagnes leveren een schat aan informatie op, de effecten zijn beter te groeperen en zelf per persoon af te stemmen. Gepersonaliseerde digitale folders zouden de papieren folder allang hebben kunnen verdrijven. Maar is het waar?
Premium...

23 mei 2014 door Peter Luit Reageer

Categorie: opdrachtgevers Tags: brievenbus, folders, reclame

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Cijfers online nieuwsconsumptie 2020 in kaart gebracht 15 januari 2021
  • Opnames voor VIGC #BOPE21 in volle gang 15 januari 2021
  • HYBRID Software overgenomen door Global Graphics 15 januari 2021
  • Startups testen duurzame innovaties op digitale editie Eurosonic Noorderslag 15 januari 2021
  • Oproep brancheverkenning signmarkt door Techniek Nederland 14 januari 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – najaarsprogramma 2020

“printmediatrainingen”

Binnenkort verschijnen de trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Supportmedewerker met ICT/automatiseringskennis (Junior)
  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Deelnemen aan virtuele drupa 2021 voor 4900 euro?
  • Nieuwe serie ‘inkjet ontwikkelingen: wie, wat en hoe’
  • Maegis lanceert een revolutionair textielprintsysteem
  • Innovatieve samenwerking als strategische keuze
  • WhatTheyThink over Nederlandse grafische branche

Reacties

  • Peter Luit op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op 2020 kende hier en daar wat lichtpuntjes
  • Henk Gianotten op Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners
  • Henk Gianotten op High-end printerfabrikanten 2020: Ricoh
  • Henk Gianotten op Discussie over kwaliteit ‘printjes’ van deze tijd? (2)

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing