• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Folderverbod omzeilen met gepersonaliseerde folder

BRANCHE – In de beginperiode van de JA-JA sticker leek de gepersonaliseerde folder een makkelijk alternatief. Immers met klantgegevens van de grote supermarkten zijn individuele profielen makkelijk gemaakt. Maar de AVG wetgeving maakt deze optie wel wat lastiger. Echt één-op-één personaliseren mag technisch dan wel volledig mogelijk zijn, de retailers zullen hun oplossingen voorlopig langs andere wegen zoeken.
Premium...

3 mei 2018 door Peter Luit 1 Reactie

Categorie: branche Tags: adresseren, JA-JA, personaliseren, retail

‘Online is vriend, niet de vijand van print’

EVENEMENT – Blokker was met 4 deelnemers aanwezig op het Brievenbusreclame congres in de Hallen te Amsterdam. Ondanks de berichten in de media rondom deze retailketen kijkt het bedrijf positief naar de markt en de door hun ingezette mediakanalen. In print en online.
Lees verder...

19 mei 2017 door Peter Luit Reageer

Categorie: evenement Tags: brievenbureclame, folders, online, personaliseren

Wat is ‘versioning’?

productie innovatie

Op 12 februari aanstaande toont CMBO een aantal voorbeelden tijdens een bijeenkomst bij Xerox Nederland in Breukelen. Wij blikken alvast vooruit.
Premium...

6 februari 2015 door Peter Luit Reageer

Categorie: productie innovatie Tags: bijeenkomst, cmbo, personaliseren, versioning

Tablet workflows voor kranten centraal tijdens IFRA

productie innovatie

Krantenuitgevers konden tijdens IFRA meer dan voldoende producten aanschouwen rondom tablet workflows. De oplossingen zijn veelal gericht op de opmaak en minder op distributie en abonnementsmodellen.
Premium...

11 oktober 2013 door Peter Luit Reageer

Categorie: productie innovatie Tags: digital printing, personaliseren, tablets, workflows

“onlineprinters”

Ondersteun de campagne van VNO-NCW en MKB Nederland in de strijd tegen de steeds hoger wordende energiekosten

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws dienstencentrum
multipress
“vigc” drukwerkdeal screen
canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Roland DG creëert ’50 Shades of Ginger’ kleurenindex 26 mei 2023
  • Food for thought: Elopak film over duurzaam kartonnen drankverpakkingen 26 mei 2023
  • De trends rondom smalbaan- en etikettendruk volgens print.de 25 mei 2023
  • Minder zeefdruk, meer robots en cobots op FESPA Global Print Expo 2023 25 mei 2023
  • AI dringt door in Adobe Photoshop 25 mei 2023

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2023

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2023 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Grafisch prepress allrounder
  • Administratief Medewerker Finance
  • Machine Operator Digitale Nabewerking
  • Calculator/Verkoper Binnendienst
  • Vouwer(s)
  • Prepress Operator

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • AVG: de soep die te heet werd opgediend
  • Toenemende aandacht voor hybride toepassingen
  • Kyocera in textiel applicaties met nieuwe Forearth
  • KVGO ontwikkeling is afspiegeling van alle trends
  • De branche in 2022: talloze uitdagende cijfers

Reacties

  • Peter Luit op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Henk Gianotten op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Peter Luit op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Maakt ChatGPT straks het verschil in de branche?

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.