BEDRIJVEN – Dat staat te lezen in een aantal regionale kranten in Noord-Holland, waaronder Het Haarlems Dagblad. De bekende drukkerij van onder andere bankbiljetten, postzegels en andere waardepapieren klimt uit het dal dankzij interactieve postzegels. Een samenvatting van het artikel met een terugblik naar het recente verleden van het bedrijf.
Premium...
Paul van Marissing over zijn Grafisch Atelier Haarlem
MENSEN – Wie kent hem niet in grafisch Nederland? Gedurende een kwart eeuw was hij werkzaam bij Tetterode-Nederland BV als achtereenvolgens instructeur en productmanager. In die jaren heeft hij alle drukkers in Nederland wel een keer gesproken wanneer het ging over technische en commerciële zaken met betrekking tot Heidelberg drukpersen.
Premium...
City in het speelveld van lokale huis-aan-huiskranten
BRANCHE – Met 25% redactionele inhoud is het vernieuwde huis-aan-huis ‘magazine’ City volledig voorbereid op een verdere opmars van de JAJA sticker. Haarlem en Tilburg krijgen als deze nieuwe huis-aan-huis uitgave die voldoet aan die eigen voorwaarde. Hoe verhoudt City zich in deze opzet ten opzichte van de bestaande huis-aan-huis kranten?
Premium...
Johan Enschedé, drukkerij van waarde
BEDRIJVEN – Zeg ‘Waardedrukwerk’ en bijna iedereen zegt: ‘Johan Enschedé’. Gevolgd door: ‘Haarlem.’ Hoe deze onderneming er in slaagde om lang geleden drukker te worden van bankbiljetten en postzegels, is te zien in een kleine maar fijne permanente tentoonstelling in de Janskerk in Haarlem. De redactie ging ook eens kijken.
Premium...
Is landelijk beleid JA/JA-sticker de oplossing?
BRANCHE – Ramona van den Bosch schreef een column op de website van MKB Nederland, waarin zij duidelijk maakte dat de organisatie het NEE/NEE systeem prima vindt werken. Die mening vormde de basis van een gesprek met VNG (Vereniging van Nederlandse Gemeenten) over het veel besproken onderwerp. Op weg naar een landelijk JA/JA beleid?
Premium...

Reacties