MILIEU – De maatschappij heeft momenteel wel wat anders aan ‘zijn’ hoofd dan de JAJA sticker. Kennelijk maakt de kleine lokale politiek zich nog wel druk om dit al jaren bestaande maar zo geplaagde fenomeen. In politiek Den Haag wordt er nauwelijks nog aandacht aan besteed.
Premium...
City met oplage 700.000 grootste huis-aan-huisblad
BEDRIJVEN – De groei van City is een opsteker in de strijd tegen de JAJA sticker. Het bereik van 700.000 exemplaren omvat ongeveer 1,4 miljoen huishoudens. Dat is inmiddels al 17,5% van alle huishoudens in Nederland. City groeide flink in de afgelopen 3 jaar.
Premium...
City in het speelveld van lokale huis-aan-huiskranten
BRANCHE – Met 25% redactionele inhoud is het vernieuwde huis-aan-huis ‘magazine’ City volledig voorbereid op een verdere opmars van de JAJA sticker. Haarlem en Tilburg krijgen als deze nieuwe huis-aan-huis uitgave die voldoet aan die eigen voorwaarde. Hoe verhoudt City zich in deze opzet ten opzichte van de bestaande huis-aan-huis kranten?
Premium...
Handhavingsprocedure A’dam tegen City kansloos
BRANCHE – Symboolpolitiek is het enige te bedenken woord voor een machteloze gemeenteraad in Amsterdam in een poging het locale huis-aan-huis blad City te dwingen tot stoppen. De raad bemoeit zich met de verhouding reclame ten opzichte van de redactionele inhoud.
Premium...
Reacties