BEDRIJVEN – Voor elke onderneming die de omslag wil maken naar werkelijke klantgerichtheid geldt, dat inspirerende en gevisualiseerde verhalen veel sprekender zijn dan de gebruikelijke bedrijfsinformatie. Bij Quantes doen ze dit door met enige regelmaat klanten en prospects op het bedrijf uit te nodigen voor een zogenaamde Experience Tour. Printmedianieuws was ook uitgenodigd.
Premium...
Hoe maken online print bedrijven reclame?
TOELEVERANCIERS – In een nieuwe serie nemen we de reclame en online marketing activiteiten van een aantal online print bedrijven onder de loep. Hoe liggen de verhoudingen tussen reclame in print, radio/tv en online? Waar wordt het succes geboekt?
Premium...
Wordt er geknabbeld aan het effect van de papieren folder?
Iedereen is het er over eens, metingen aan on-line campagnes leveren een schat aan informatie op, de effecten zijn beter te groeperen en zelf per persoon af te stemmen. Gepersonaliseerde digitale folders zouden de papieren folder allang hebben kunnen verdrijven. Maar is het waar?
Premium...

Reacties