BEDRIJVEN – Opmeer in Den Haag profileert zich in de markt met papier, pixels en projecten. Van hoog tot laag is er bij dit bedrijf veel aandacht voor milieu en maatschappelijk verantwoord ondernemen.
Premium...
DekoVerdivas: blijvend inspelen op innovaties
BEDRIJVEN – Met een bijna permanente focus op transitie en continu verbeteren slaagt Jos Frijters er in om door de jaren heen zijn bedrijf DekoVerdivas structureel aan te passen wanneer het gaat om technologische ontwikkelingen en veranderingen in de markt. Gaat het om verbeteren, dan richt hij zich met name op efficiency en effectiviteit. Enthousiast en bevlogen licht hij zijn aanpak toe.
Premium...
Grafimediastudiegroep GSOB op weg naar 100 jaar
EVENEMENTEN – De Grafimediastudiegroep GSOB telt maar liefst tweehonderddertig leden. Je kunt dus wel stellen dat dit een flink aantal is. Het bestuur van de over twee jaar honderdjarige GSOB slaagt er ieder jaar weer in om voor de leden een interessant en gevarieerd activiteiten – programma samen te stellen.
Premium...
Het zakendoen moet beter in de grafische industrie
MENSEN – Op ons artikel over persoonlijk drama bij een faillissement ontvingen wij een reactie van Mario Klomp. Hij stelt in zijn schrijven dat conventionele drukkerijen maar blijven volharden in oude systemen en wijze van benaderen van de markt. Gevraagd om zijn uitspraak nader toe te lichten, bleek Klomp hier van harte toe bereid te zijn.
Premium...
Hoe kom je als ontwerper de Covid-19 crisis door?
BEDRIJVEN – Inmiddels is in grote lijnen wel duidelijk wat het effect is geweest van de Covid -19- crisis op de grafische industrie. Wat de gevolgen zijn en of de opdrachten weer aan zullen trekken, is vooral een kwestie van afwachten. Opdrachtgevers voor grafische bedrijven zijn ook vaak ontwerpbureaus. Hoe de crisis voor deze schakel in het productieproces uitpakte, vroegen wij aan de directie van ontwerpbureau Delux Delicious Design in Amsterdam.
Premium...
Op Experience Tour bij Quantes in Rijswijk
BEDRIJVEN – Voor elke onderneming die de omslag wil maken naar werkelijke klantgerichtheid geldt, dat inspirerende en gevisualiseerde verhalen veel sprekender zijn dan de gebruikelijke bedrijfsinformatie. Bij Quantes doen ze dit door met enige regelmaat klanten en prospects op het bedrijf uit te nodigen voor een zogenaamde Experience Tour. Printmedianieuws was ook uitgenodigd.
Premium...

Reacties