PARTNERBIJDRAGE - We staan op de drempel van een nieuw tijdperk. Een ‘tijdperk van doen’, waarin bedrijven de omslag moeten maken van mooie beloftes naar echte bewijskracht en toegevoegde waarde. De wereld vraagt om meer vertrouwen en verlangt naar echte verbinding.
• Leestijd ca. 1 minuut
Om verbonden te blijven is het dus belangrijk om als merk meer menselijke kenmerken te ontwikkelen. Merken worden persoonlijker, gevoeliger, verantwoordelijker, empathischer en kwetsbaarder. Het thema de vermenselijking van merken staat daarom centraal in het PIM Trendrapport 2021.
Voor wie?
Op basis van het Fururise®-trendmodel is een beweging zichtbaar die in het Trendrapport wordt beschreven aan de hand van zes dominante maatschappelijke thema’s. Per thema wordt het perspectief voor merken, organisaties en marketeers geschetst, inclusief een aantal praktijkcases uit binnen- en buitenland, om de vertaalslag van de theorie naar de praktijk te kunnen maken. Het PIM Trendrapport 2021 is dan ook interessant voor iedereen die als ondernemer of marketeer verantwoordelijk is voor zijn of haar merk.
Als relatie van Multicopy The Communication Company is het trendrapport in boekvorm aan te vragen.
De trendboeken zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.
Geef een reactie
Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.