• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Multicopy Trendrapport: vermenselijking van merken

PARTNERBIJDRAGE - We staan op de drempel van een nieuw tijdperk. Een ‘tijdperk van doen’, waarin bedrijven de omslag moeten maken van mooie beloftes naar echte bewijskracht en toegevoegde waarde. De wereld vraagt om meer vertrouwen en verlangt naar echte verbinding.

• Leestijd ca. 1 minuut

Om verbonden te blijven is het dus belangrijk om als merk meer menselijke kenmerken te ontwikkelen. Merken worden persoonlijker, gevoeliger, verantwoordelijker, empathischer en kwetsbaarder. Het thema de vermenselijking van merken staat daarom centraal in het PIM Trendrapport 2021.

Voor wie?

Op basis van het Fururise®-trendmodel is een beweging zichtbaar die in het Trendrapport wordt beschreven aan de hand van zes dominante maatschappelijke thema’s. Per thema wordt het perspectief voor merken, organisaties en marketeers geschetst, inclusief een aantal praktijkcases uit binnen- en buitenland, om de vertaalslag van de theorie naar de praktijk te kunnen maken. Het PIM Trendrapport 2021 is dan ook interessant voor iedereen die als ondernemer of marketeer verantwoordelijk is voor zijn of haar merk.

Als relatie van Multicopy The Communication Company is het trendrapport in boekvorm aan te vragen.

De trendboeken zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Succesvol klantenevenement voor Multicopy MARKETING - De eerste Trendsessie van Multicopy The Communication Company over merkactivisme is geslaagd. We kunnen niet anders zeggen. Een goede sfeer, goede presentaties, goede netwerkgesprekken....
  2. Kort nieuws o.a. ISI, Sign & Print Expo, Multicopy KORT NIEUWS - De zomer is voorbij, de redactie merkt het aan de stroom van binnenkomende berichten, die wij ook deze week weer voor u hebben geselecteerd. Deze week o.a....
  3. MultiCopy breidt uit in Tilburg en Kerkrade Franchise-organisatie MultiCopy heeft er weer twee vestigingen bij. Sync Grafimedia in Kerkrade wordt MultiCopy Parkstad en in Tilburg wordt een tweede vestiging geopend van Pondres. MultiCopy wordt een steeds grotere...
  4. Multicopy op 18 van beste zakelijke dienstverleners PARTNER BIJDRAGE - Multicopy The Communication Company heeft de 18e plaats behaald in de MT1000 van 2020. Op het gebied van klantgerichtheid, productleiderschap en excellente uitvoering behaalde zij bovendien drie...

de redactie

Artikelen van 'de redactie' worden verzorgd door de een wisselende samenstelling van de redactie van printmedianieuws en/of gastauteurs.

24 maart 2021 door de redactie Reageer

Categorie: partner bijdrage Tags: 2021, MultiCopy, trendrapport

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen canon

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Uniek kijkje in wereldwijd web2print aanbod met INKISH marathon 20 april 2021
  • Canon Insights Webinar over sterke rol print 20 april 2021
  • Mede-oprichter Charles Geschke van Adobe overleden 19 april 2021
  • Een week vol online print events 19 april 2021
  • Infosource en Keypoint Intelligence geven Canon ‘leiderschap’ op het gebied van inkjet 19 april 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – voorjaarsprogramma 2021

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 nu op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v
  • Offset Rotatiedrukker

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • virtual.drupa: omdat het kon, maar moest het ook?
  • Innoveren en excelleren in de grafimedia industrie (1)
  • Flyeralarm: “Online maakte ons speelveld groter.”
  • Ook prijsverhogingen bij Kodak en hubergroup
  • Ingreep Mediahuis bij NDC kost 100 banen

Reacties

  • Henk Gianotten op KVGO en VIGC presenteren iccMAX in online sessie
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving
  • Germen Kroon op Inkjet jaagt vraag op naar end-to-end workflows
  • Mario Klomp op Grafimedia in cijfers 2020 toont ‘verdeeld’ jaar
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing