• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

Onze nieuwsbrief als contactmoment en inspiratie

ALGEMEEN - De afgelopen vier jaar verstuurden we een wekelijkse onze nieuwsbrief met daarin de highlights van ons nieuws en achtergronden van het nieuws vanaf onze website. Ons doel is naast informatie vooral ook inspiratie te bieden als wekelijks contactmoment binnen een branche die sterk in verandering is.

Natuurlijk blijven we dat ook doen. In de afgelopen vier jaar is ons bestand langzaam maar zeker gegroeid en nog steeds melden nieuwe lezers zich aan. En natuurlijk verliezen we ook wel eens een lezer. En wij vinden dat afmelden ook makkelijk moet kunnen, hetgeen u wekelijks bij ontvangst van de nieuwsbrief kunt doen, net zoals het wijzigen van uw gegevens. Het liefst zien we het aandeel nieuwsbriefabonnees nog groeien en natuurlijk nog liever betalende abonnees op onze website.

Al onze activiteiten worden betaald uit de optelsom van de inleg van het abonnementsgeld van onze abonnees en onze trouwe partners voor wij wie een stukje extra marketing mogen invullen. Natuurlijk staat privacy bij ons hoog in het vaandel, juist in onze industrie is dit van groot belang. Ook wij hebben al een paar maanden een privacy statement op onze website staan, waarin we aangeven op welke wijze wij met gegevens van onze relaties omgaan. Zorgvuldig dus.

Wij willen graag door met u als abonnee en/of nieuwsbrief-abonnee en we willen daarmee onze 'community' verder uitbouwen en ontwikkelen op basis van relevantie en inspiratie. Leest u onze nieuwsbrief nog niet of bent u misschien nog geen abonnee? Maak dan uw keuze en meldt u verder zonder AVG zorgen aan.

Deel dit artikel.....


  • Linkedin


  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. 2018: onze thema’s, onze plannen en onze ambities ALGEMEEN - Allereerst wenst de gehele redactie al onze relaties een gezond, gelukkig en goed 2018 toe. We staan weer aan het begin van een jaar met volop uitdagingen in...
  2. KVGO lanceert nieuwe nieuwsbrief voor werkgevers De timing is misschien wat ongelukkig, zo midden in de strijd rondom de CAO. Maar het KVGO wil met een nieuwe nieuwsbrief maandelijks werkgevers meer toegevoegde waarde leveren....
  3. Oproep: cases voor onze serie top 5 high-end printers BEDRIJVEN - Vorig jaar startten wij met serie Top 5 high-end printers. Op basis van eigen onderzoek en met medewerking van een aantal ontwikkelaars/fabrikanten hebben wij in 2015 een fraaie...
  4. Printmedianieuws bestaat een jaar Vorig jaar startten Erik van Erp en Peter Luit met het on-line nieuwsplatform printmedianieuws.nl. We zijn een jaar verder en maken de balans op. Om dat te vieren, zetten we...

Peter Luit

Peter Luit (1958) was sinds 1993 zelfstandig adviseur voor uiteenlopende printmedia vraagstukken. Samen met Erik van Erp zette hij in 2013 printmedianieuws.nl op. Met zijn crossmediale kennis beschrijft hij de balans in de uitdagingen die de verschillende mediakanalen ten opzichte van elkaar hebben.

24 mei 2018 door Peter Luit Reageer

Categorie: algemeen Tags: abonnement, AVG, nieuwsbrief, privacy

Geef een antwoord Reactie annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

Ondersteun de campagne van VNO-NCW en MKB Nederland in de strijd tegen de steeds hoger wordende energiekosten

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters” “fujifilm” “isi”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
multipress “vigc”
drukwerkdeal screen
canon compri
dienstencentrum

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Groeiende twijfels over stormachtige AI ontwikkelingen 31 maart 2023
  • GVB gunt reclame op trams en veerponten aan JCDecaux 31 maart 2023
  • Vertrouwen in Duitse printmediabranche nam in maart weer toe 31 maart 2023
  • Webwinkel Vakdagen: Van Prins Constantijn tot Bever 30 maart 2023
  • Pantone maakt alle voorgaande ‘stalenboeken’ overbodig 30 maart 2023

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2021/2022

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2022 op onze website.

op zoek naar een inspirerende baan in de printmedia branche, meld je dan aan als kandidaat op printmediabanen.nl

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Ordermanager van A tot Z
  • Allround storingsmonteur
  • BBL opleiding procesoperator, creative in art, design and books!
  • Procesoperator, creative in art, design and books
  • Applicatiebeheerder
  • New Business Development Manager

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Hoe zal het beprinten van tubes zich ontwikkelen?
  • Duitse Online Print Symposium vierde 10e verjaardag
  • KVGO roept werkgevers op om over inflatie te praten
  • Duitse Online Print Symposium vierde 10e verjaardag
  • De Top 10 grootste papierproducenten wereldwijd

Reacties

  • Peter Luit op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Henk Gianotten op #BOPE23: ‘No Panic, Don’t Worry, but Stay Tuned’
  • Peter Luit op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Kyocera geeft mening over inkjet in whitepaper
  • Henk Gianotten op Maakt ChatGPT straks het verschil in de branche?

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.