OPINIE – Het Grote Grafische Arbeidsmarkt Debat leverde aan de hand van 5 stellingen vooral een reeks losse meningen op. De marco-economische beschouwingen, gepresenteerd door Mathijs Bouman, schetsten wel een goed beeld van economie en arbeidsmarkt, maar de deelnemers verzandden al snel in hetgeen speelt in hun eigen ondernemingen.
Premium...
Social media kanalen voor werving millennials
BRANCHE – Om printmediabedrijven aantrekkelijk te maken voor jonge werknemers, moeten deze bedrijven ‘schitteren’ op social media kanalen. De uitstraling aldaar is bepalend. De branche doet nog steeds te weinig aan online recruitment marketing.
Premium...
Hoezo praten over de arbeidsmarkt in de branche?
OPINIE – Jarenlang hebben ondernemers in de branche noodgedwongen moeten snijden in talloze zaken: technologie, mensen, marketing en bovenal lonen en dus in capaciteit van kennis en kunde. Is er anno 2019 een keerpunt? Praat komende donderdag in ieder geval mee!
Lees verder...

Reacties