BEDRIJVEN – Enige decennia geleden was het de normaalste zaak van de wereld dat een drukkerij een onderdeel kon zijn van een uitgeverij. Bekende voorbeelden uit die tijd zijn onder andere de uitgeverijen Kluwer, Zwijsen, Wolters Noordhoff, Sijthoff, SDU en Elsevier. Deze bedrijven hadden allemaal hun eigen drukkerij. In de afgelopen decennia veranderde die situatie in hoog tempo.
Premium...
Inspirerende deelnemers bij Sign&Print Festival
EVENEMENT – Meedoen als standhouder aan het Sign & Print Festival? Deze vier bedrijven hebben duidelijke argumenten en doelstellingen om hun producten en diensten aan te bieden binnen de vier thema’s Technologie, Design, Duurzaamheid en Materialen.
Lees verder...
Grafische industrie springlevend bij Remmert Dekker
BEDRIJVEN – Bij zijn presentatie afgelopen zomer op een gezamenlijke bijeenkomst van de GSOB en CMBO, nodigde Wouter Wigman van Remmert Dekker de toehoorders uit om eens te komen kijken bij zijn bedrijf in Wormer. Printmedianieuws maakte daar graag gebruik van.
Premium...
Ga in 2019 vooral maken wat klanten vragen
COLUMN – Het ‘nieuwe’ jaar is alweer een week ‘oud’. Voor grafische bedrijven wordt het steeds belangrijker om te weten op welke wijze marketing invloed kan hebben op printmedia uitingen. Daarbij is het belangrijk om het eigen kunnen ‘weg te kunnen cijferen’ ten opzichte van de dieperliggende klantbehoeften. Wat zijn de trends voor 2019?
Premium...
Reacties