VERPAKKINGSMEDIA – Digitale labeldruk/print groeit door, ten koste van analoge flexorotatie. Digitale A-merken lieten groei zien, maar het echelon ‘B-merken’ schiet onder hun duiven met eigen inkjet-configuraties. EU is niet meer de vanzelfsprekende leider in digitale labeldruk/print, maar ontleent veel aan Azië.
Premium...
Interview met Marco Oude Nijeweme van Eshuis
BEDRIJVEN – Mediapartner INKISH.tv had het afgelopen week druk in Brussel tijdens de Labelexpo. Talloze toeleveranciers verschenen voor de camera om hun innovaties onder de aandacht te brengen. Morten Reitoft sprak met Marco Oude Nijeweme, ICT Manager bij Eshuis.
Lees verder...
Drukkerij Eshuis weer wereldwijd actief voor Coca Cola
Drukkerij Eshuis uit Dalfsen heeft voor de tweede keer de grote order van Coca Cola gekregen voor het drukken van 800 miljoen etiketten. En ook dit keer weer worden de etiketten voorzien van een groot aantal verschillende namen: een combinatie van traditionele druk en digitaal drukken.
Lees verder...
Verpakkingsbeurs Packaging Innovations in Zaandam goed bezocht
Vorige week was er de jaarlijkse beurs voor de verpakkingswereld. ‘Packaging Innovations’ werd voor het eerst in Zaandam gehouden, er kwamen op 28 en 29 november ongeveer 1200 bezoekers met 100 exposanten. ‘Een mooie opkomst’, zegt beursorganisator Marc van den Maagdenberg.
Premium...
Reacties