MENSEN – Van PostNL kreeg Maud van Rossum van de gelijknamige studio de wel zeer eervolle, begerenswaardige en prestigieuze opdracht om de postzegels ter gelegenheid van de vijftigste verjaardag van koningin Máxima op 17 mei jl. te ontwerpen.
Premium...
Rechter zegt nee tegen PostNL/Sandd, fusie gaat door
BRANCHE – De rechtbank van Rotterdam is van oordeel dat de vergunning die door de regering is verleend om Sandd op te laten gaan in PostNL ongeldig is. Dat betekent overigens niet dat het in gang gezette fusieproces wordt teruggedraaid.
Premium...
Mona Keijzer negeert advies ACM in postmarkt
BRANCHE – De tweede tegenvaller na het hoger beroep in de JAJA sticker kwestie is een feit. Mona Keijzer negeert het advies van ACM om PostNL en Sandd niet met elkaar te laten fuseren. De voorwaarde die ze stelt dat postzegels niet te duur mogen worden, stelt niets voor.
Lees verder...
Toezichthouder ACM weigert fusie PostNL en Sandd
BRANCHE – Toezichthouder ACM geeft geen vergunning voor de fusie tussen PostNL en Sandd. Daarmee lijkt een fusie van de baan. Diverse brancheorganisaties, waaronder het KVGO hebben in de afgelopen maanden het nodige werk verzet om de fusie te voorkomen.
Premium...
Fusie PostNL en Sandd niet nodig
BRANCHE – KVGO (samen met partijen in het Gezamenlijk Overleg Stakeholders Post- en Pakkettenmarkt, GOSP) komen met een doorgerekend alternatief, waaruit blijkt dat een fusie van PostNL en Sandd, waarover de ACM momenteel in beraad is, niet nodig is.
Lees verder...
Nuances uit de markt bij het KVGO ‘post’ protest
BRANCHE – Het KVGO zegt op de eigen website ernstig bezwaar te hebben gemaakt bij de ACM (Autoriteit Consument en Markt) tegen de voorgenomen fusie van PostNL en Sandd. Het KVGO vreest voor een monopolie positie en hogere tarieven. Een paar nuances vanuit de markt.
Premium...
KVGO geeft oordeel over fusie PostNL en Sandd
BRANCHE – Terwijl de voorgenomen fusie formeel nog wel wat heeft te doorstaan voordat PostNL en Sandd kunnen samengaan, maakt het KVGO zich grote zorgen over de mogelijke gevolgen voor posttarieven in ons land.
Premium...
‘Drukwerk pas betalen bij succes’
BEDRIJVEN – Wie als doel heeft om drukwerk ‘gratis’ te produceren voor opdrachtgevers, trekt onmiddellijk de aandacht. Directeur Rob Wilders van Ecomediagroep heeft er goede ervaringen mee en wil tot 50 procent van de omzet afhankelijk maken van het bereikte resultaat van drukwerk.
Premium...
Beste PostNL: ‘Schaf de postzegel af ‘
Brievenbuspost, ofwel de postzegel is nog geen 5% van het totaalvolume van PostNL. Dus waarom schaft PostNL de postzegel niet gewoon af, vraagt Jeroen Balke zich af. ‘Zo wordt een hele industrie gered.’
Premium...
Zelf printen redding voor postbedrijven?
In 2012 nam PostNL het hippe media ICT bedrijf Marvia uit Amsterdam over. Marvia ontwikkelt software voor effectieve web-to-print toepassingen. Deze week kondigde Sandd de dienst ‘Print! to Sandd’ aan. Wat zijn de kansen?
Premium...
KVGO huilt om slimme marketing van PostNL
Natuurlijk bestaat gratis drukwerk niet, linksom of rechtsom wordt er voor betaald. In de on-line wereld zijn we allemaal gewend aan nieuwe businesmodellen. Het KVGO blijft er moeite mee houden.
Premium...
Crossmediale aanpak goed voor direct mail bij PostNL/Euromail
In onze serie over innovatie grafische bedrijven in ons land is deze week Euromail aan de beurt. Het dochterbedrijf van PostNL past een crossmediale aanpak toe om direct mail beter te ondersteunen, zegt manager Michael van der Meulen. Hoe doet-ie dat?
Premium...
Reacties