• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

De toekomst van brievenbusreclame

brievenbus

Energie, enthousiasme  en creativiteit staan centraal op de eerste editie van het internationale Doordropmedia congress (oftewel brievenbusreclame) op 24 september a.s. in Undercurrent aan het IJ in Amsterdam. Sprekers uit 9 landen en bezoekers van binnen en buiten Europa gaan met elkaar in gesprek.

Eerste editie van het Internationale brievenbusreclame congres (DDM Congress): Ambitie met een bite!

Blijft brievenbusreclame bestaan?

rené-boenderRené Boender is keynote speaker en brainbooster. De wereld is zijn speelterrein en hij schreef de bestsellers Great to cool en Cool is hot. Over brievenbusreclame heeft hij een uitgesproken mening en kansen ziet hij volop. Maar… ambitie met een bite is wel nodig. Want om bij te blijven in de snel ontwikkelende communicatiemarkt is niet alleen jezelf infomeren een noodzaak, voortdurend innoveren is belangrijk en creativiteit is daar een wezenlijk onderdeel van. Hoe roep je dat bij jezelf op, hoe haal je de toekomst dichterbij?

Internationaal

logo-elmaNa het succesvolle BBR Congres afgelopen voorjaar in de Glazen Ruimte in Maarssen besloot CuriousYou een internationaal congres te gaan organiseren. Om te leren van de kennis en kunde van internationale collega’s, elkaar te inspireren en ervaringen uit te wisselen. Zoals de verrassende ontwikkelingen op het gebied van innovatie in Frankrijk, gepresenteerd door Directeur marketing en innovatie van Adrexo, Caroline Villecroize, de successen van brievenbusreclame on- en ofline in Scandinavië en verrassende inzichten van retailers die ‘all over Europe en daarbuiten’ de folder inzetten. De ELMA en FEDMA ondersteunen het congres. ELMA fedmavoorzitter Mark Davies presenteert recente cijfers uit Pan-Europees onderzoek over de digitale consument en diens visie op brievenbusreclame.

Geslaagd

sofie'Inschrijvingen kwamen vlot binnen vanuit o.a. Noorwegen, Denemarkten, Kroatië en Roemenië tot Spanje, Portugal, België, Frankrijk, Bulgarije, Oostenrijk, Italië, de UK en de VS aan toe,' vertelt Linda Eriksen.'Het congres is daarmee al geslaagd. Maar tot onze verbazing is het aantal inschrijvingen uit Nederland nog beperkt. Je zou denken, hier wil je toch bij zijn,' vult Philo Hermans aan. “De ontwikkeling van big data krijgt veel aandacht en in de afsluitende paneldiscussie met internatioanle gasten komen prikkelende stellingen aan de orde als 'de folder is dood, leve de folder’ of ‘retailers staan stil en hun bureaus ook’.' Journaliste en tv persoonlijkheid Sofie van den Enk is ook dit keer dagvoorzitter.

Bekijk het volledige programma op de website van DDM.

Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email
Print this page
Print



Gerelateerde artikelen

  1. Congres Brievenbusreclame in nieuw jasje Met een vernieuwde website, een nieuwe formule en een nieuwe dagvoorzitter verwacht Herbert Haaij met zijn 19e editie een brug te slaan tussen 'verjongen, verbinden, verzilveren'. Hoe gaat het in...
  2. Sfeerimpressie ‘brievenbusreclame 2015’: print springlevend Met een nieuwe formule was de beleving van het congres 'Brievenbusreclame' in De Glazen Ruimte zeker de moeite waard. Met ruim 200 deelnemers was er voor elke wat wils: visie,...
  3. DDM: eerste Europese congres over brievenbusreclame DDM staat voor DoorDrop Media, de engelstalige term voor brievenbusreclame, waarmee het bedrijf Curious You in Nederland voor het eerst een Europees congres organiseert op 24 september. We kijken vooruit...
  4. XpressionLabs over de toekomst web-to-print MARKETING - Een onderwerp waar XpressionLabs zich al jaren met veel plezier op stort, met succes! Dit jaar maakt het extra bijzonder omdat in januari de opvolger van XpressionManager is...

marketing

11 september 2015 door marketing Reageer

Categorie: marketing

Geef een reactie Antwoord annuleren

Je moet inloggen om een reactie te kunnen plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
gws multicopy
partners” height= multipress “vigc” drukwerkdeal
screen canon

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Uniek kijkje in wereldwijd web2print aanbod met INKISH marathon 20 april 2021
  • Canon Insights Webinar over sterke rol print 20 april 2021
  • Mede-oprichter Charles Geschke van Adobe overleden 19 april 2021
  • Een week vol online print events 19 april 2021
  • Infosource en Keypoint Intelligence geven Canon ‘leiderschap’ op het gebied van inkjet 19 april 2021

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton” “gf”

printmediatrainingen – voorjaarsprogramma 2021

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor het eerste halfjaar van 2021 nu op onze website.

onze nieuwe vacature service (in beta)

“printmediabanen”

RSS de meest recente vacatures

  • Backend developer
  • MultiPress application Specialist (m/v) – Limmen
  • Field Support Engineer, Netherlands
  • Projectmanager (Full time) (M/V)
  • Projectmanager (Full time) m/v
  • Offset Rotatiedrukker

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

printmedianieuws op Twitter

Tweets by printmediafacts

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Innoveren en excelleren in de grafimedia industrie (1)
  • Flyeralarm: “Online maakte ons speelveld groter.”
  • Ook prijsverhogingen bij Kodak en hubergroup
  • Ingreep Mediahuis bij NDC kost 100 banen
  • Prijsverhogingen voor papier tussen 6 en 15 procent

Reacties

  • Henk Gianotten op KVGO en VIGC presenteren iccMAX in online sessie
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving
  • Germen Kroon op Inkjet jaagt vraag op naar end-to-end workflows
  • Mario Klomp op Grafimedia in cijfers 2020 toont ‘verdeeld’ jaar
  • Henk Gianotten op Marco Aarnink gaat voor de beleving

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
t.n.v. LUIT Consultancy
Waarderweg 19
2031 BN  Haarlem

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing