• inloggen
  • abonneren
  • partners
  • gratis nieuwsbrief
  • printmediatrainingen
  • printmediabanen

printmedianieuws

nieuws en achtergronden van het nieuws over de printmedia wereld


  • home
  • archief
    • bedrijven
    • branche
    • buitenland
    • evenement
    • financieel
    • kort nieuws
    • kunstmatige intelligentie
    • marketing
    • mensen
    • milieu
    • multimedia
    • opdrachtgevers
    • opinie
    • persberichten
    • productie innovatie
    • signprint
    • sociaal
    • toeleveranciers
    • verpakkingsmedia
  • over
  • redactie
    • Peter Luit
    • Hans Baljet
    • Margreeth Colenbrander
    • Jolanda van Drie
    • Marco den Engelsman
    • Morten B. Reitoft
    • Stef Verhoeven
    • Jan Vroegop
  • contact

De toekomst van brievenbusreclame

brievenbus

Energie, enthousiasme  en creativiteit staan centraal op de eerste editie van het internationale Doordropmedia congress (oftewel brievenbusreclame) op 24 september a.s. in Undercurrent aan het IJ in Amsterdam. Sprekers uit 9 landen en bezoekers van binnen en buiten Europa gaan met elkaar in gesprek.

Eerste editie van het Internationale brievenbusreclame congres (DDM Congress): Ambitie met een bite!

Blijft brievenbusreclame bestaan?

rené-boenderRené Boender is keynote speaker en brainbooster. De wereld is zijn speelterrein en hij schreef de bestsellers Great to cool en Cool is hot. Over brievenbusreclame heeft hij een uitgesproken mening en kansen ziet hij volop. Maar… ambitie met een bite is wel nodig. Want om bij te blijven in de snel ontwikkelende communicatiemarkt is niet alleen jezelf infomeren een noodzaak, voortdurend innoveren is belangrijk en creativiteit is daar een wezenlijk onderdeel van. Hoe roep je dat bij jezelf op, hoe haal je de toekomst dichterbij?

Internationaal

logo-elmaNa het succesvolle BBR Congres afgelopen voorjaar in de Glazen Ruimte in Maarssen besloot CuriousYou een internationaal congres te gaan organiseren. Om te leren van de kennis en kunde van internationale collega’s, elkaar te inspireren en ervaringen uit te wisselen. Zoals de verrassende ontwikkelingen op het gebied van innovatie in Frankrijk, gepresenteerd door Directeur marketing en innovatie van Adrexo, Caroline Villecroize, de successen van brievenbusreclame on- en ofline in Scandinavië en verrassende inzichten van retailers die ‘all over Europe en daarbuiten’ de folder inzetten. De ELMA en FEDMA ondersteunen het congres. ELMA fedmavoorzitter Mark Davies presenteert recente cijfers uit Pan-Europees onderzoek over de digitale consument en diens visie op brievenbusreclame.

Geslaagd

sofie'Inschrijvingen kwamen vlot binnen vanuit o.a. Noorwegen, Denemarkten, Kroatië en Roemenië tot Spanje, Portugal, België, Frankrijk, Bulgarije, Oostenrijk, Italië, de UK en de VS aan toe,' vertelt Linda Eriksen.'Het congres is daarmee al geslaagd. Maar tot onze verbazing is het aantal inschrijvingen uit Nederland nog beperkt. Je zou denken, hier wil je toch bij zijn,' vult Philo Hermans aan. “De ontwikkeling van big data krijgt veel aandacht en in de afsluitende paneldiscussie met internatioanle gasten komen prikkelende stellingen aan de orde als 'de folder is dood, leve de folder’ of ‘retailers staan stil en hun bureaus ook’.' Journaliste en tv persoonlijkheid Sofie van den Enk is ook dit keer dagvoorzitter.

Bekijk het volledige programma op de website van DDM.

Deel dit artikel.....


  • Linkedin



  • Twitter


  • Facebook


  • Print





Gerelateerde artikelen

  1. DDM: eerste Europese congres over brievenbusreclame DDM staat voor DoorDrop Media, de engelstalige term voor brievenbusreclame, waarmee het bedrijf Curious You in Nederland voor het eerst een Europees congres organiseert op 24 september. We kijken vooruit...
  2. Congres Brievenbusreclame in nieuw jasje Met een vernieuwde website, een nieuwe formule en een nieuwe dagvoorzitter verwacht Herbert Haaij met zijn 19e editie een brug te slaan tussen 'verjongen, verbinden, verzilveren'. Hoe gaat het in...
  3. Congres Brievenbusreclame: ‘Alice in Folderland’ EVENEMENT - 18 mei wordt het jaarlijkse congres gehouden over de bewegingen in de 'brievenbusreclame' keten. Natuurlijk staat de JA/JA sticker op het programma en de mogelijke 'omwegen' om hieraan...
  4. Sfeerimpressie ‘brievenbusreclame 2015’: print springlevend Met een nieuwe formule was de beleving van het congres 'Brievenbusreclame' in De Glazen Ruimte zeker de moeite waard. Met ruim 200 deelnemers was er voor elke wat wils: visie,...

marketing

11 september 2015 door marketing Reageer

Categorie: marketing

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

“onlineprinters”

onze premium partners

“prindustry” “manroland” “grafistore” “rolanddg” “flyeralarm” “hp-indigo” “probo” “control “xeikon” “onlineprinters”

onze partners

“agfa” goc
printcom reclameland
cloudprinter gws dienstencentrum multipress “vigc” drukwerkdeal screen canon compri

RSS Lees kort nieuws kosteloos op blokboek.com

  • Overname RTL Nederland door DPG Media voldoet grotendeels aan voorwaarden ACM 16 mei 2025
  • Postzegel van €1,21 naar €1,31 15 mei 2025
  • Labelexpo Europe 2025 van 16 tot 19 september in Barcelona 15 mei 2025
  • K, Interpack en Drupa breiden uit naar Saoedi-Arabië 14 mei 2025
  • Verzending rouwbrieven nu met tracking via Bpost 13 mei 2025

onze media relaties

“kvgo” “vkgo”
“dscoop” “gsob”
“inct” “inkish”
“papier-karton”

printmediatrainingen – 2024

“printmediatrainingen”

Alle online trainingen voor 2024 op onze website.

Vacatures binnen de branche vind je natuurlijk op printmediabanen.nl – Powered by C3-werkt!

“printmediabanen”

onze gratis wekelijkse nieuwsbrief ontvangen?

* noodzakelijk veld
U geeft door middel van dit formulier toestemming uw gegevens via deze website te verwerken. U kunt uw gegevens aanpassen of verwijderen bij elke verzonden nieuwsbrief.

Blokboek.com en printmedianieuws: het optimale doelgroep bereik

“deal”

Aandachtspunten

  • Algemene voorwaarden
  • Privacyverklaring
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Contact

Laatste nieuws

  • Digitalisering van de branche ruim halve eeuw gaande
  • KVGO’s algemene vergadering ‘Step into the future’
  • Adobe kondigt Adobe PDF Print Engine versie 7 aan
  • Impact van importheffingen in 2025 op Cimpress
  • Zo maakt de Gemeente Den Haag print toegankelijk en duurzaam!

Reacties

  • Peter Luit op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Henk Gianotten op Smithers: digitaal groeit komende 10 jaar met 54%
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Peter Luit op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht
  • Hans Schoolenberg op 44 jaar grafische branche: mijn persoonlijke overzicht

Contact

BTW: NL001333683B94
KvK: 34201192
Bank: NL52 RABO 0175855366
Postadres: LUIT Consultancy
Grote Buitendijk 33
1991 BZ  Velserbroek

Bezoekadres (alleen op afspraak):
De Cirkel
Maan Bastion 476
1991 RH  Velserbroek

contact via Twittercontact via Facebookcontact via LinkedIncontact via RSScontact via E-mail
Copyright © printmedianieuws.nl - een titel van LooQup Publishing. Gelieerd aan INKISH.