BRANCHE – Het KVGO publiceerde afgelopen week de tweede ‘Barometer’ een onderzoeksmonitor die verschillende aandachtspunten van de branche in kaart brengt. De KVGO leden vormen de doelgroep om de vragenlijst in te vullen.
Lees verder...
Oriënteren, gericht handelen en maximale flexibiliteit
MENSEN – Dat zegt Martijn Rijser. Zijn grafisch bedrijf is gevestigd in Purmerend. Met 19 werknemers valt Drukkerij Rijser in de grootteklasse van de grafimediabranche in de groep Middenbedrijf.
Premium...
Vertrouwen in gegevens wankelt steeds vaker
OPINIE – We leven in een complexe maatschappij, waarin we dagelijks worden overspoeld met gegevens, die ons worden aangeboden uit rekenmodellen, algoritmes en tegenwoordig ook vanuit kunstmatige intelligentie. Automatische gegevensstromen bepalen ons maatschappijbeeld in toenemende mate.
Premium...
De keuze voor een bedrijfsnaam die vragen oproept
BEDRIJVEN – Be Ink. Hoe komt een mens er bij om zijn bedrijf deze naam te geven? Diede van Zanten van het grafisch bedrijf met deze bijzondere naam geeft graag tekst en uitleg.
Premium...
Nieuwste Komori met H-UV voor Deltabach
BEDRIJVEN – Directeur Marc de Jong van Deltabach staat bekend om zijn innovatieve manier van ondernemen. ‘Noodzakelijk om de productiviteit van het bedrijf te vergroten’, zegt hij. ‘Met LED UV neemt de productiviteit aanzienlijk toe.’
Premium...

Reacties